BFF jarig deze week, help

Mijn beste vriendin is deze week jarig en ik heb al 2 maanden nagedacht over haar cadeau maar ik kom er niet op…
Zelf heeft ze het ontzettend goed thuis en heeft al alles.
Ik weet echt niet wat ik haar wil geven, ik wil iets bijzonders aan der geven, niet een cadeautje die ze zomaar van een andere vriendin krijgt bijvoorbeeld…
Aangezien ze rijk is weet ik echt niet wat ik nog moet geven zodat ze er echt blij mee is.
Ze heeft me pas nog mee uiteten genomen voor een paar honderd uur, ik kan hier toch nooit aan tippen…
Help

uhmm misschien juist een heel persoonlijk cadeautje? ik zou er sws een brief bij doen over jullie met een paar foto’s (dat doe ik ook altijd met mijn vriendinnen)

misschien kun je haar een bijzondere ketting/armband geven met iets erin gegraveerd? iets wat veel voor jullie betekent

en ik denk niet dat ze het erg zal vinden dat je er niet aan kan ‘‘tippen’’. misschien is ze juist heel blij met iets kleins wat alleen jij kan bedenken, iets wat meer betekent dan waarde in geld
succes met zoeken! (:

Als jullie echt goede vriendinnen zijn, maakt het haar wat minder uit;)
Het ligt er een beetje aan hoeveel je te besteden hebt.
Je kan natuurlijk een leuk kistje (van de Xenos bijv. zag ik laatst superleuke) met allemaal herinneringen erin doen en dan geven met een lieve brief erbij.
Je kan ook net zoals hierboven wordt gezegd, een gegraveerde ketting of armband geven.
Xxx

Wat fijn als mensen eerst kijken voor ze willekeurig een topic openen. Er is een algemeen cadeautopic namelijk.

Wat erger je je joh, maak je niet druk om een topic.
Dat had ik kunnen doen ja, maar daar krijg je toch nooit antwoord omdat iedereen dingen vraagt.

Let me be

Daarom is er ook een topic voor, zodat mensen het daar kunnen vragen.

Ondanks dat ik vind dat ze het wat vriendelijker had kunnen zeggen, heeft ze helemaal gelijk. Er is een algemeen topic en daarom moet het daar in.
Als iedereen denkt “dat had ik kunnen doen, maar toch open ik een eigen topic”, overspoelt heel Girlscene met onzinnige topics.

Lees gewoon even de regels door.

Serieus doe niet zo moeilijk over dat mensen nieuwe topics aanmaken zeg… Wat maakt het uit dat er veel zijn, heb je toch juist lekker veel keuze

Ik denk dat je je niet zoveel over het geld zorgen moet maken. Mijn beste vriendin zou het bijv veel leuker vinden om een persoonlijk iets te krijgen. Misschien een fotolijstje met een foto van jullie of iets dergelijks?

Ik snap dat je dat denkt, maar als iedereen een onzinnig topic opent over een onderwerp waar ook een algemeen topic voor is, wordt het juist heel erg onoverzichtelijk en rommelig. Regels zijn er niet voor niets gemaakt.

Er is een algemeen topic met een reden. Slotje.