Bff fak'd anorexia.

[i]Ik ben sinds een jaartje ofzo, terug uit een anorexia kliniek.
Alles ging weer normaal, ik werd vaak nagekeken maar me bff deed normaal.

Sinds een tijdje neemt ze geen eten meer mee naar school en heeft ze vaak een boek over anorexia in haar tas. (info-boeken + verhalen).
Ze zet ook in haar msn: ana word me teveel!Mijn ouders weten ervan! :frowning_face:

Ik heb haar ouders hierover ingelicht, ze zeiden dat er niets aan de hand was.
Op school krijgt ze complimenten op haar fake anorexia.

Ik wil haar duidelijk maken, dat ik dit ongepast vind.
Hoe doe ik dat het best?
[/i]

jemig… wat een kutstreek. Ik snap best dat het heel moeilijk voor je is, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat je er tegen moet doen. Ik zou haar in real life er even flink op aanspreken en zeggen dat je dit erg ongepast vindt. Weet je trouwens wel heel zeker dat het allemaal nep is?

Ik zou het echt niet weten, maar ik snap best dat dat ongepast is.
Ik denk dat je het gewoon moet zeggen aangezien het je BFF is.

Whatthe…
Ze weet hoe zwaar jij het hebt/ hebt gehad en toch faked ze zoiets nog?
Wat een laag persoon. Ik zou echt driedubbel schijt aan d’r hebben.

ik zou er over praten met haar, bv, hey welk boek je heb daar? of zoiets

Ik heb zo’n hekel aan mensen die doen alsof ze anorexia hebben terwijl ze alleen aandacht willen. En dat krijgen ze dan ook nog.

omg, dat is echt heel erg lullig, ik zou het gewoon recht in dr gezicht zeggen. maar k snap dat het moeilijk is.
succes meis!

Wat een stom wijf.

Ja heel zeker, en ze weet ook niet goed wat anorexia inhoud.
Dus ja ik weet het heel zeker.

Ik wil haar gewoon subtiel kunnen zeggen dat ik het ongepast vind zonder ruzie te maken…

Dat ^

Ik zou me echt afvragen of ze nog wel mijn vriendin kan zijn na zo iets te flikken…

1 woord: Aandacht. Dat is volgens mij al wel duidelijk, maar i.p.v boos op haar te worden kun je haar helpen met haar onzekerheid…

Dat.

+dat ik haar lekker zou laten. Eigen probleem, ze was gewaarschuwd door wat er met jou gebeurt is.

succes (:

Omfg zet ze echt zoiets in haar msn naam?
Hoezo aandacht tekort.

^^ Dat is ongekend mooi geformuleerd…

Tja ik snap heus wel dat ze aandacht wilt.
Maar toch niet met zoiets. :S

ik haat doen alsof, dit is gewoon aandachttekort, maak dat voor eens en voor altijd duidelijk. dit is gewoon diep diep triest
sterkte

sowieso, anorexia, dat is echt ziek… Maar ik vraag me dan wel af, waarom zegt ze het? Misschien voor de aandacht dan, maar waarom wil ze die aandacht? Gaat er iets niet goed ofzo?

Wat een aandachtshoertje. Maak haar duidelijk dat ze zich normaal moet gaan gedragen en zo niet, dump haar aandachtsgeile ass.