BFF die je laat zitten?

OKEEEEEE

Ik heb dus een BFF, njaaa, meeer een gewone vriendin. ik heb echt het gevoel dat ze me laat zitten. Ze komt nooit bij me, en als ik bij haar ben zegt za al bij voorbaat; er komt straks wel iemand voor mij, zo van, dan ben ik weer van je af… Ze maakt ook de hele tijd nare opmerkingen… Dussss, waat moet ik nu doenn?

ALVAST BEDANKT! <3

bff bestaat niet.

zeggen wat je denkt en voelt!

Je hebt alleen maar het gevoel, dat betekent niet dat het ook zo is :wink:

het kan zijn dat ik het fout heb hoor, maar je post hier nou alleen maar een zin, die ze gezegd heeft. Je laat trouwens nu alleen maar je eigen kant zien van het verhaal… Ik bedoel dit niet lullig hoor! maar misschien vat je het verkeerd op en bedoel ze het als grapje?

Anders, praat met haar, hoe moeilijk het ook is.
(wat doet dit trouwens bij beauty?)

Meschien in jou ogen niet maar in die van mij en heel veel anderen zeker weten wel.
(niet lullig bedoelt hoor)

In mijn ogen niet. want ‘forever’ bestaat niet. en heel vaak, als mensen met ze 2en opeens ‘bff’ zijn, krijgen ze ruzie. maar misschien dat dat juist opvalt, en als ze geen ruzie hebben niet =’]

Ik begin er steeds meer in tegeloven.

Praat eens met haar. Als ze dom blijft doen, weet je ook meteen dat het geen vriendin is :wink:

En het is misschien, niet meschien.

Ooh dat heb ik ook, maar ik ben nu zo boos op haar he, als ze nu huilend naar mij toe komt ga ik gillen. Ik ben het zat.

Haha, nou oke maar ik heb nu al vanaf groep 1 een Bff en ik spreek nog bijna elke dag met haar af en ik weer zeker dat dat zo zou blijfen ookal zou het niet elke dag zijn dan.
:four_leaf_clover:
Mja niet boos zijn hoor haha zo zie ik het alleen maar. :grinning:

Lifestyle?

soms groei je uitelkaar

Ik bedoel het ook niet boos hoor, sorry als ik zo overkom :stuck_out_tongue:

misschien zijn jullie uit elkaar gegroeid ofzo, maar durft ze het niet te zeggen zeg maar

Als je ‘‘bff’’ zich zo gedraagt, is ze niet wat je denkt dat ze is.

idd, ik heb er ervaring mee.

je hebt pas echt een bff als je 1500 km van elkaar vandaan zit en de band tussen jullie twee op 100% staat. :kissing: