bff boos

heee meiden ik heb een probleem:(

Vrijdag zouden mijn bff en ik uitgaan maar nou vroegen 2 vriendinnen van mij of ze mee mochten anders konden ze niet heen. En mijn bff kent hun ook ik vond het wel goed toen ik het me’n bff vroeg zei jaa oke… dus ik zo vragen wat is er. Werd ze boos omdat ik die twee mee laat gaan omdat ze met z’n twee wou en nu is ze boos ik heb het al uitgelegd en al vaak sorry gezegt wat moet ik nou doen??

dankje meiden:)

Je had toch niet al gezegd, maar je vroeg toch of zij dat ook goed vond, dan kan ze toch nee zeggen? Echt waar zeurt ze om :’)

dat dacht ik dus ook!

Laat haar maar lekker alleen rustig worden en als ze vrijdag nog steeds boos is en niet met je mee uit wil ga je lekker met die twee andere meiden

Lekker laten afkoelen

Nope :’)

Al moet ik toegeven dat ik jaren terug (waarschijnlijk rond dezelfde leeftijd als TS) ook een keer boos ben geworden op een vriendin… en dat alleen maar door een bepaalde kledingaankoop van haar waar ik het al weken over had. :"")

^

Dit soort situatie heb ik jaren geleden zo vaak gehad. Vriendin vond het dan gewoon het leukst met zn twee. Wilde geen nee zeggen want vond ze onsympathiek, maar vervolgens toch bozig whaha
maar duurde maar een dag.
Daarna is ze het weer vergeten joh!!

Dus zoals iedereen al zegt. Ze draait wel bij

haha jaa das precies wat ik nu heb maar volgensmij is ze nu al niet meer boos.

nee. je bent zeker niet de enige. Maar wat je moet doen is toch logisch?

dit ook.

Waarom doet ze zo moeilijk, gewoon lekker uit eten met z’n allen. En als ze het er niet mee eens is hoeft ze toch niet perse te komen, niemand dwingt haar.