bf vs bff

X

Hier ben ik niet goed in hoor xD maar ik zal proberen je te helpen met een oplossing.

Vraag anders wanneer je even lang kan komen,
en dan zeg je dat je even wilt praten,
dan vertel je dat je haar alles kan/kon zeggen]
En dat je het niet fijn vind, dat zei geen interesse toont voor je , en jij wel voor haar.
dat je je voor hàar hebt stil gehouden voor haar gevoelens…
En dat zij nu geen rekening mee houd, dat jij ook verhalen wilt vertellen,
en je hart ook wilt luchten, en dat je samen met haar blij kan zijn.
Zeg dat je je er niet fijn bij voelt was ze doet.

x

X

Ik vind dat idee van Aniej goed.

Je kan het beste met haar gaan praten en vertellen dat je het niet leuk vindt dat zij zo droog reageert op dingen die jij heel belangrijk vindt. En dat jij dan altijd maar leuk op haar verhalen moet reageren, terwijl ze amper naar jou luistert.
Misschien ziet ze het dan wel in. En misschien is zo zo druk met haar eigen leven bezig dat ze niet naar jouw verhalen luistert.
x

Ze he wat een kut reactie :confused:
(en ik dacht dat ik bot kon zijn)

X

Ik heb dat ook sinds dat ik een vriend heb!
Mijn beste vriendin vind het allemaal niet interessant, dus in het begin was het altijd als ik iets over hem wilde zeggen ; ‘Nee, niet weer over je vriend!’
Nu vertel ik maar niets meer over hem tegen haar, maar ik heb wel het idee dat onze vriendschap daardoor veel minder hecht is geworden. Vroeger kon ik alles aan haar vertellen, en nu moet ik vooral zorgen dat het niet over hém gaat. Ik zie haar nou ook niet meer als mijn beste vriendin. Meer als een gewone vriendin.

Toch probeer ik nog hard aan onze vriendschap te werken, want de tijden waren zo leuk met haar!

Ik zou gewoon als jij aan het praten bent, en zei begint weer. Dan zou ik de andere kant op kijken en niet echt aanwezig zijn, Als ze dan zegt luister je wel? zeg ik: dat doe jin toch ook niet bij mij?

• ze zou arrogant kunnen reageren. of misschien ruzie maken. Maar als ze dat zou doen, is ze dan wel een goeie bf?

ik denk dat ze misschien een beetje laloers is op jullie relatie.
mischien vond zij je vriendje ook wel stiekem leuk, of gaat eigenlijk niet zo goed tussen haar en haar vriendje en is ze daarom jaloers op jullie relatie.
ik zal er in iedergeval wél met haar ervor praten. zeg wat je je allemaal dwars zit. ze is tenslotte je beste vriendin. probeer alles op een aardige manier te vertellen en wanneer er toch ruzie tussen jullie komt probeer het zo snel mogenlijk dan weer op te lossen. ookal was het jouw schuld, zeg dan toch maar als eerste sorry.
ik neem namenlijk aan dat je niet je vriendje én juist je beste vriendin kwijt wilt.

Is zij nog wel degene met wie je over alles kan praten als ze zo reageert ?

Wat een kutvriendin