BF is jarig, wat can i do!?

Mijn BF is jarig, en ik wil iets creatiefs doen.
En ik weet het, als het je BF is, dan weet je wat ze wil.
Maar zij is iemand die overal mee tevreden is, en ik kan miljoenen dingen opnoemen die zij leuk vind, maar ik wil gewoon iets van: ‘Hee, dat is een leuk idee!!’
Als je begrijpt wat ik bedoel.

een cursus Engels voor jullie twee?

sorry, flauw.
anyway
ga samen een workshop ofzo doen :grinning: sieraden maken, koken, bakken, make-uppen…

he, wist je dat er een zoekfunctie is? :pensive:

Er zijn letterlijk 50 topics over cadeautjes. Ga naar de zoekfunctie en type bv cadeau (vriendin). En je vindt genoeg. Een extra topic is niet nodig er zijn er al genoeg. Deh ik type cadeau in;

Nee, nog meer.

Hoe vaak moeten we dat nog uitleggen?

Die zoekfunctie werkt voor geen meter dus daar heeft ze ook niet veel aan ;p

OT. ik kan niks bedenken, sorry. Succes iig ermee!

Dat is waar, maar er zijn wel heel erg veel topics nu over WAT kan ik doen met mijn verjaardag?

Ik ben nu bezig met een piñata maken voor mijn beste vriendin, is best wel leuk vind ik zelf :’]

mijn beste vriendin is morgen jarig, en ik ga vandaag naar haar huis om haar cadeautje te geven.
Ik heb ;
-een armbandje ; wat ik twee dagen geleden heb gegeven doen we samen naar een feestje gingen. Het was een zilveren armbandje, niet zo duur, wel heel mooi en was ze heel blij mee
-een mini vibrator ; om zo aan een sleutelhanger te hangen, vond ik zelf wel een grappig ideetje en daar zal zij ook wel blij mee zijn denk ik :wink:
-een zelf-in-elkaar-te-zetten peperkoeken huisje, met smarties en glazuur, dat gaan we straks samen ineen zetten
-en nu ben ik nog bezig aan een doos waar eerst koffie inzat, die ik zal beplakken met teksten en (inspirerende) foto’s en plaatjes van het internet, sites, boekjes,… waar zij dan allerlei dingen in kan steken die haar gelukkig maken, omdat ze de laatste tijd nogal down is. Ik wou haar eignelijk een beetje van mijn eigen geluk geven, maar geluk is iets wat je zelf maakt (:

ZOEKFUNCTIE

ja, ik weet dat mijn capslock aan stond