Bezorgd

Volgens mij ben ik echt veel te bezorgd over mijn vriendje. Elke keer wanneer hij een avondje weg is, met bijvoorbeeld vrienden, maak ik me zoveel zorgen dat er iets gebeurd met hem of dat iets uit de hand loopt… Vooral wanneer ik weet dat er drank in het spel is, want ja, je weet nooit wat er dan kan gebeuren. (Verder vertrouw ik hem echt wel, dat hij nooit wat met een ander zou doen)
Is dit normaal? Want ik vind het zelf eigenlijk zo verschrikkelijk vervelend om maar elke keer bang te worden dat hem iets overkomt etc. Of hebben meer mensen dit?

Je kan dit met hem bespreken, en misschien kan hij eens een keer op de avond een berichtje naar je sturen? Of appen als ie thuis is o.i.d. Doet mijn vriend altijd (uit zichzelf haha) en ik vind t wel leuk om t de volgende ochtend te lezen. :’)

Appen doet hij al wel, en zeggen wanneer hij thuis is ook, want hij vind het ook fijn als ik zeg dat ik veilig thuis ben gekomen. Maar toch blijft het zo’n kutgevoel

Ik snap het wel maar het is nergens voor nodig. Leid jezelf af, door bijv een serie te kijken of iets leuks te doen met vriendinnen.

Ik weet ook wel dat het nergens voor nodig is, want hij zou verder nooit iets fout doen en ik denk ook wel dat hij goed op zichzelf past. Maar dat maakt het juist zo vervelend om alsnog bezorgd te zijn