Bezorgd om vriendin

De mensen die een beetje op de hoogte zijn, van wat er zoal in de wereld gebeurd, begrijpen mij hopelijk.

Dus mij vriendin gaat heel ver weg naar school; om een opleiding te volgen die je aleen maar daar kan volgen, Ze zou dus

Smorgens;

1. met haar fiets naar het station moeten rijden, heeeel vroeg
  2. dan moet ze een uur op de trein zitten maar dat valt nog mee
  3. Ze moet dan van het station ong; 20 min. stappen

en dan s’avonds weer te voet naart station; met de trien en weer met de fiets naar huis/ zeker 5 km/
das gewoon elke dag :frowning_face:
ik ben heel erg dat er wat met haar zal gebeuren
want ze is ook heel mooi; en dat kan ook wel gevaarlijk zijn :S
Ik ben zo bang voor haar
als ze dan om ong. om 18:00 thuis is moet ze nog haar huiswerk maken

dat is toch heel lastig?

ik weet niet waarom ik dit vertel
maar ik ben gewoon heel bang en zit echt altijd te wachten of ze goed thuis is gekomen als ik een smsje krijg van haar :frowning_face::frowning_face:

Maak je geen zorgen, ik neem aan dat je vriendin oud genoeg is om voor zichzelf te zorgen. Het is super lief dat je je zorgen maakt, en als je er niet zeker van bent kun je altijd nog bellen. Mijn bf woont nu in Groningen met 3 jongens en ben ook bang dat er wat gebeurd, haha.

ze wil dit zelf?

Nou ik vind dit heel normaal eigenlijk, helemaal niet extra gevaarlijk. Ze is heus niet de enige die fietst of met de trein gaat en 18.00 is ook niet bepaald laat.

Om 18:00 is het niet zo laat. Het is dan wel ongeveer licht. En er kan ook iets gewoon gebeuren als je 5 minuten van school woont :wink:.

Wat mag jouw vriendin blij zijn met jou als vriendin !
Het is echt erg lief dat je zo bezorgd om dr bent !
Maar ik zou me toch niet zoveel zorgen maken hoor.
Als ze aan haar opleiding begint zal ze oud genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen en op te komen.
Ik vind het persoonlijk ook een beetje ver doorgedacht dat het gevaarlijk zou zijn op straat.
Als ze om 6 uur 's avonds thuis is kan dr echt vrij weinig gebeuren in de trant van jongens die haar lastig zouden kunnen vallen op straat.
Ik zou me gewoon niet zo’n zorgen maken als ik jou was.

ik snap je wel…
ik heb nu hetzelfde met me broertje (waar ik een hekel aan heb) die moet nu naar de middelbare school in een hele andere plaats een uur fietsen enzo en daar ben ik ook best bezorgd over xD
maargoed…
maak je vooral geen zorgen ga geen enge dingen in je hoofd halen (ik weet hoe moeilijk dat is)
en wat iedereen hier zegt van 6 uur is niet laat nou om 6 uur kunnen er nog zat rare dingen enzo gebeuren…
hmm ja je hebt niet echt veel aan mijn reactie ofso maarja upje voor jou

Dát is pas een echte vriendin.
Ik snap dat je je zorgen maakt, want ik zou het ook zijn.
Je kan het aan haar vragen enzo en zeggen dat je het toch een beetje eng vind, ik denk dat ze dat wel begrijpt.
Aan de andere kant moet ze het zelf weten en vind ze het misschien helemaal niet eng, maar jij weet natuurlijk beter hoe ze in elkaar zit.

Dat is inderdaad nogal veel om op een dag op en af te reizen, niet superveilig(vooral niet in de winter) dus ik begrijp wel dat je bezorgd bent, maar je kan er niks aan doen he.

Het is haar eigen keus, ze heeft daar zelf natuurlijk ook goed over nagedacht en ze heeft dus besloten dat ze het er voor over heeft. De kans dat er wat gebeurd is niet groot en er kan altijd wat gebeuren. Zorgen maken heeft geen zin, het is heel lief van je, maar je vriendin past heus wel op. Doet me trouwens denken aan bezorgde ouders, als ze hun kind voor het eerst alleen naar de stad laten gaan… Haha.

Praat er eens over met haar… ?

Ahw, ik vind het echt lief dat je zo bezorgt bent =]

Maar als zij daar wilt studeren moet ze dat gewoon doen, anders is het ook zo zonde. En heel laat is 18:00 helemaal niet, dus de kans is niet zo heel groot dat er wat gebeurt qua lastigvallende mensen. Oke, er kunnen andere ongelukken gebeuren, maar die zouden dan ook kunnen gebeuren als ze 15 minuten fietsen van school woont. Dus je moet je niet zo zorgen maken.

hhahaha.
ze wordt echt niet gelijk verkracht ofso hoor!?

wel heel lief dat je bezorgd bent.

zoo lieff (L) maar je hoeft niet zo bezorgd te zijn denk ik hoor…