bezitterig vriendje?

okay niet meer van toepassing (a’)

Mijn vriend is ook best wel bezitterig, maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg.

Veel mensen zeggen dat vreemdgaan door alcohol een zwak excuus is, maar het is zeker een verzachtende omstandigheid. Je hebt jezelf nu eenmaal niet meer zo goed in controle en je doet rapper dingen die je anders nooit zou doen.
Dus ik begrijp je vriendje ergens wel, maar als je zegt dat je er mee bent gestopt (en het ook daadwerkelijk zo is) moet hij er niet op blijven doorgaan.

Ik denk dat ie bang is je kwijt te raken. Overigens snap ik wel waarom die dat niet zou willen, het hoeft niet persee met andere jongens te maken hebben waar je je dan over zou kunnen geven, maar als je aangeschoten of dronken ben ben je ook minder oplettend op het verkeer oid, en misschien is hij daar wel bang voor.

Maar ik zou tegen hem zeggen dat je echt niet vaak dronken of aangeschoten bent, en dat je echt belooft je in te houden als hij er niets is. Meer dan dat kan je niet doen. Negeren lijkt me sowieso niet een optie dan wordt ie alleen maar ‘gekker’…

Ik snap ergens wel dattie het vervelend vind…
Het komt op mij meer over als bezorgdheid, dat hij bang is dat er wat met je gebeurd als hij er niet bij is.
Maar het kan ook best zijn dat hij jaloers is en dat ie bang is dat je iets met andere jongens gaat doen wanneer je aangeschoten/dronken bent.
Ik zou er met hem over praten, dan weet je de dingen zeker !

Wat Monofoob zegt: mijn vriend is ook redelijk bezitterig, maar ik vind het tot op een zeker punt alleen maar fijn al klinkt dat misschien raar. Ik kan me wel vinden in wat hij van me verwacht (en vice versa natuurlijk, maar daar gaat het nu niet over), want die dingen zie ik zelf ook meestal als meer dan logisch. Mocht hij echt té claimerig doen over irrelevante dingen, dan moet je de vraag aan jezelf stellen of je daar wel mee kan leven en ook voor jezelf zal opkomen wanneer dat moet of dat je er gewoon een punt achter zet.

thanksss (:

Ik denk dat hij inderdaad bang is om je kwijt te raken, of bezorgd om je is.
Praat met hem, dat hij je kan vertrouwen, en dat je echt niet met andere jongens gaat als je dronken bent.
Zeg ook dat jij hem ook vertrouwd als hij dronken is.
Daar kan ie moeilijk nog iets op zeggen.

up

praat met de krokodil.

Haha, hoe overleef ik serie : )