bezette jongen, help $:

ik ben op een bezette jongen. dom, iknow.
maar hij flirt met me, en noemt me schat enzo.
hij zegt ook soms: ik hou van je enzo…
wat moet ik doen? $:
ben beetje dommig ofzo… $:

dat heet player.

Beetje raar dat hij zegt dat hij van je houd als die bezet is.
Maar laat hem, hij heeft een vriendin.

Zie het volgende even voor je:

Stel je krijgt iets met hem, gaat hij vervolgens ook tegen andere meisjes zeggen “ik hou van jou” e.d.

Dus ik zou hem gewoon lekker vergeten zeg maar

Hij is bezet dus lekker laten gaan…

Verliefde meisjes kijken niet verder dan hun neus lang is, want ze zitten midden in een roze wolk: Hij is B-E-Z-E-T.

vraag dan van waarom hij dat alemaal tegen je zegt terwijl die een vriendin heeft ,
mss ziet hij je gwn als een goeie vriendin ofso …

Het verschaal heeft verschillende kanten,
kant 1: Niets is voor eeuwig, dus je hebt kans dat het uit gaat tussen hem en zijn vrienden (you don’t know when…)

Kant 2: Het laat zien hoe hij is als hij een vriendin heeft. Dit zou dus ook kunnen gebeuren als JIJ zijn vriendin was, dat hij zo ging praten tegen een ander meisje.

Ik zou dus maar goed nadenken over wat voor een jongen het is, en niet naief zijn!

Als hij bezet is zou ik er niks mee doen.
Hij heeft een vriendin daar ga je toch niet tussen steuken.

laten vallen.

En gelukkig ben je pas 13 en is een serieuze relatie sowieso niet aan de orde. En daarnaast: hij is bezet, dus niet van jou.

playerrrr, laat hem vallen en ga je eigen gang.

Hij is bezet, dus back off
Het valt mij de laatste tijd op, dat bezette jongens snel ‘‘ik hou van je’’ tegen een ander zeggen, terwijl het niet eens zo is… als ie JOUW leuk vind, kiest ie vanzelf jouw wel ipv zijn vriendin.

Misschien zegt hij ‘‘hou van je’’, omdat je een vriendin bent.Hij bedoelt het misschien niet flirterig. Hij is bezet, dus ik zou het maar laten (:

Precies!

Mijn vriend moet het niet wagen om zoiets tegen een ander meisje te zeggen. Ik vind het goed dat ie paar goeie vriendinnen heeft maar zo hoeft het niet te gaan! Maarja, iig laat het nu gewoon voor wat het is. Stoken is gewoon echt zielig, geloof me… En als hij jou echt leuk vindt, komt het wel goed.

Zo’n type wil je niet.