beyonce's body sieraad

HI.

ik zag vandaag de clip van Beyonce & shakira - beautiful lair
en daar heeft beyonce een soort ketting om.
die zit dan om haar nek. en dan gaat die over haar buik met nog een soort ketting om haar heupen.
ik vind dat echt heel erg mooi. ik had er al eerder van gehoord alleen ik weet niet meer hoe het heet.
weet iemand hoe dat heet en waar je m kan krijgen?

ik kon geen duidelijke foto vinden. maar zoiets moet het dus zijn
als je wel een foto wil zien moet je bij google kijken en dan :
beyonce beautiful liar. maar dat is heel onduidelijk

http://i41.tinypic.com/v5j2aa.jpg

Oh, ik weet wat je bedoeld. Ik weet dat die van zo een ontwerper zijn, en heel duur. Maar misschien heb je er ook een KO van.

ja. ik weet wel dat ze van z’n speciale ontwerper zijn
dat was eerst bij mtf
maarja daar zeiden ze ook de naam en die ben ik vergeten.

upje
voor mezelf.
hellyeah

some one?

iemand

nee sorry geen idee

halter-heupketting? xD
nee sorry geen idee

die kan je zelf maken :stuck_out_tongue:

of misschien op ebay.

Dat heet een belly chain, oftewel buikketting. Als je dat intypt in google krijg je vanzelf allemaal site’s waar je deze kan bestellen. De ‘echte’ ontwerper weet ik niet…

ik zie het trouwens nergens in de clip?

dan moet je es naar de oogarts gaan :’).

die dingen droeg ik 7 jaar geleden, zo niet sexy :face_vomiting: en ze geeft nog een slecht voorbeeld ook met een slecht passend topje…

ik wil het ook niet omdat het “sexy” zou moeten zijn. maar gewoon voor mezelf. hoeveel mensen hebben hier een navel piercing die geen hond ziet. alleen in de zomer. dat is vaak ook voor jezelf.
sorry dat haar topje niet goed passend is op de foto, maar dit was de duidelijkste T___T

oooeee dankje!

ja je ziet m ook niet goed. als je de HQ clip neemt kan je t een beetje zien.
maar ik vind dat ook juist mooi dat je t niet zo heel goed ziet

ik heb een keer een winkel op internet gevonden die zulke dingen verkocht! helaas heb ik de link niet meer opgeslagen want ja ik draag dat niet en ik kan me wel nog herinneren dat het erg duur was en die winkel was volgens mij in amerika of zo… misschien moet je dan eens op google zoeken op “body chains” of “body jewellery” (of miscschien krijg je bij die tweede alleen piercings te zien maar je kunt het proberen) of iets als “belly chain” ?

ik tik body chains in en krijg meteen iets voor je :slightly_smiling_face:
hier dus :stuck_out_tongue:

hahahha mooi getekend
TURNS OUT IT AREN’T JUST WOMEN WHO WEAR THOSE THINGS

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2009/05/03/baf150892ca75e95a5b313092b6bee3c/MGMT%2BInterview%2Bmagazine%2Bscan%2B4.jpg

Hey, I’d still marry him

whahahahahaha :stuck_out_tongue: