Beyonce luchtje

Van me ouders mag ik een nieuw luchtje uitzoeken :slightly_smiling_face:
En ik wil er graag een van Beyonce.
Ik weet nog niet precies welke ik wil:

• Heat

• Heat Rush

• Midnight Heat

• Pulse

• Pulse NYC

Heb je een van die luchtjes, en wat vind je daarvan? Welke vind je het lekkerst? En welke zou je adviseren voor gewoon naar school?

Ik heb heat rush en die vond ik ook het lekkerst. Hij ruikt best zoet, maar dat is mijn smaak.
Maar als ik jou was, zou ik gewoon naar de winkel gaan om ze daar uit te testen. Parfum is nou niet bepaald iets wat je iemand kan adviseren als je de smaak van diegene niet kent.

Ik heb heat…en die ruikt zo lekker :bowing_man:

Je moet zelf even naar de winkel gaan, het is maar net waar jij van houd

jaaaaa
En ik heb bodylotion van Heat Rush (gehad als cadeautje) maar daar zitten dus glitters in :S

pulse is ook erg lekker :slightly_smiling_face:
de rest nog nooit gehad haha

Geur is nogal persoonlijk. Ik zou alles zelf gaan ruiken en kijken wat je zelf vindt. Ik heb zelf Heat en Pulse NYC, vind ze allebei erg lekker.

Heel erg bedankt allemaal, idd geur is persoonlijk maar toch bedankt voor jullie mening. :slightly_smiling_face:
Ik denk dat ik voor Heat of Heat Rush ga!

Ik heb Heat en Heat Rush. Ik vind ze beiden lekker maar Rush een tikje lekkerder.
Ik vind ook Heat Rush ook meer een zomergeur (: (oh wacht, het is ook een zomergeur lmao)

Ik vind Heat Rush heerijk, maar zoals al eerder gezegd is, het is een kwestie van smaak!

Ik heb Midnight Rush en vind die echt betoverend lekker. Er zit echt een lekker noot in <3

ik heb heat en vind hem heel lekker ruiken, maar ik weet niet wat het lekkerste is aangezien ik de anderen nog nooit heb geroken.

Ik heb Heat en Heat Rush, maar Rush ruikt inderdaad wat zoeter en vind het wel wat lekkerder. In Amerika verkopen ze al Heat: the Mrs. Carter show limited edition geur en ze zeggen dat het naar oceaanwater ruikt en ben er ook wel benieuwd naar!

Ik heb heat hij is wel lekker. Als ik jou was zou ik ook kijken naar die van lolita goddelijke geur (paars flesje)

Zou het luchtje wel echt eerst uitproberen voordat je het koopt :wink: Parfum ruikt bij iedereen anders!

Pulse NYC for sure :grinning:

ik zou heat of heat rush nemen als je van zoet houd, heat is wel iets minder zoet als heat rush maar ik vind persoonlijk heat rush het lekkerst van ze allemaal.

heat voor 100% !
dat is die donkerrode verpakking toch?
die is zo heerlijk! Voor 's avonds maar ook voor overdag !
xxxx

Heat russhhhhhhhhhh zo lekker.

En pulse vind ik ook wel lekker, pulse nyc nog nooit geroken.