Beyoncé Knowles

[size=36pt]BEYONCÉ GISELLE KNOWLES-CARTER

Over Beyoncé
Beyoncé Giselle Knowles-Carter (Houston (Texas), 4 september 1981) is een Amerikaanse R&B-zangeres, songwriter, actrice en winnares van zeventien Grammy Awards (waarvan 6 bij de Grammy Awards van 2010 dat onder de vrouwelijke artiesten een record betekent voor het behalen van het aantal Grammy’s in één jaar). Ook is Beyoncé modeontwerpster en het gezicht van haar eigen lijn: House of Deréon.

Muziek
Albums

• Dangerously In Love
  • Live at Wembley (cd/dvd)
  • Speak My Mind
  • Birthday
  • Birthday Deluxe (cd/dvd)
  • Birthday Anthology Video Album (dvd)
  • Irreemplazable (ep)
  • The Beyoncé Experience: Live (dvd)
  • I Am… Sasha Fierce
  • I Am… Sasha Fierce Deluxe Edition
  • I Am… Sasha Fierce Platinum Edition
  • 4
  • 4 Deluxe
  • Beyoncé

Tours

• Dangerously In Love World Tour
  • Verizon Ladies First Tour
  • The Beyoncé Experience
  • I Am… World Tour
  • The Mrs. Carter Show World Tour

oeps dubbel

BEYONCE :bowing_man: :bowing_man:

Weet niet wat ik van haar vind

Wow afbeeldingen zijn huge, sorry.

Zij is echt prachtig. Queen.

ik vind haar echt een fantastische artieste.
mooie stem, mooi uiterlijk.
het verbaast me dat er nog geen topic voor haar was

Beyoncé is letterlijk een prachtvrouw. Ben naar haar concert geweest op 21 april en oh… Ze is gewoon 's werelds beste zangeres ooit! Kan niet wachten op haar nieuwe album :slightly_smiling_face:

Oh ik ben zo’n grote fan! Heb haar nu twee keer live gezien en heel lang geleden nog naar Destiny’s Child geweest. Ik heb bij de Mrs. Carter world tour van begin tot einde gehuild. Ik houd zoooooveeeel van haar.

OMG ZE KOMT 18 MAART NAAR NEDERLAND!!! IK GIL HIER

Ik ga niet helaas, ik vind het te duur en helemaal omdat ik de MCWT al gezien heb, maar hoop dat je kan gaan!

Haha ja, ik heb de MCSWT ookal gezien, alleen wil ik haar weer echt zo graag zien.

Ik heb vorig jaar geen kaartjes kunnen bemachtigen. Dus aankomende dinsdag ga ik echt super vroeg klaar zitten met mijn laptop. Als het nu niet lukt, ga ik echt janken.
Heb haar in 2009 ook gezien: fantastisch.
Mijn vader heeft dvd’s van haar concerten daar kan ik echt een hele middag naar kijken.

Ik hoop echt voor je dat het lukt! Als de kaartjes zijn uitverkocht, hoop ik echt dat Ziggodome weer een tweede concert aankondigt zoals vorig jaar… En ja inderdaad, al iets van 7:30/8:00 klaar staan op Ticketmaster

Zij is zo mooi en ze kan prachtig zingen. Vind haar muziekstijl alleen niet zoveel aan. Vroeger wel heel veel naar haar en Destiny’s Child geluisterd, vind vooral If I Were A Boy en Listen prachtig.

Ik ben ook MCSWT geweest en het was geweldig! Zou heeel graag nog een keer gaan

Ik ben zelfs van plan om al 06.00uur klaar te zitten, gewoon voor de zekerheid :’) Ik ga die dag ook gewoon niet naar school. Dit is even belangrijker :’)