Bewust dromen

Heeft iemand dat ooit gedaan? Ik vond dit op tumblr en het lijkt me echt eng. Ik ben wel benieuwd of iemand van jullie dat wel eens geprobeerd heeft.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_l1f69uthlY1qa27t6o1_500.jpg

Ik had dat af en toe wel eens, later zag ik pas dat dat een aparte naam had en dergelijke, dus ik heb het wel eens gedaan, maar niet expres.

Later was ik van plan me er expres in te verdiepen eigenlijk, maar het werkte niet meer haha.

Er is een topic over.

Ik wilde dat ooit proberen maar niet meer aan gedacht
het lijkt me wel tof

oh sorry, niet gezien! mag wel een slotje op dan :’]

nooit gedaan het lijkt me best eng. :open_mouth:

wow lijkt me best scary…0.o

*Another thing to do is look in a mirror. you will never see youself.
:thinking:

ja dat lijkt me dus zo eng, alsof je niet bestaat :'D

dat is eigenlijk wel eng ;s

ben stiekem wel een beetje “bang” om ht te proberen xd

Kan het in het Nederlands vertaald worden? Ik ben niet zo goed in Engels.

klinkt super vet :expressionless:

Is toch uittreden?

't komt er gewoon op neer dat men je uitlegt hoe je bewust je dromen kan beleven, men zegt hoe je te werk gaat en hoe het “bewezen wordt” zeg maar dat je echt je dromen bewust beleeft :ok_woman:

Maar ik heb geen zin om het allemaal te gaan vertalen, dus sorry :four_leaf_clover:

Las ik een tijd terug ook over, maar het is kut en lukt niet xD
En dan lig ik 3 kwartier op me rug naar de binnenkant van mijn oogleden te staren x]

Hier de hele uitleg in NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom
Klinkt wel eng!

dat ga ik proberen xD

misschien ben je niet moe genoeg?
Ik wil het niet eens proberen, omdat ik dromen echt eng vind XD maar ik kan me voorstellen dat dat niet werkt.

Foods under your pillows? Zijn ze gek ofzo. Daardoor roep je geesten op :S Ik at in mijn kamer een tosti (kruimels vielen op bed+grond) en die dag werd ik al bijna gek omdat ik vage nachtmerries kreeg en ineens huilend wakker werd :S

Met wat oefening zul je in staat kunnen zijn om de controle over je eigen dromen te krijgen. Dus zelf te bepalen wat je doet en wat er gebeurt in je droom.

Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar dan word ik óf wakker, óf ik weet daarna toch al niet meer wat ik heb gedroomd, maar het lijkt me echt geweldig om gewoon de totale controle te kunnen hebben over je eigen dromen.

Ik denk dat ze bedoelen dat je dat moet eten hoor, niet onder je kussen leggen.