bewegende tekst

weet waar je bewegende tekst kan maken zoals hieronder, of op welke programma??

Makkelijkst vind ik zelf met Photoshop. Andere programmas weet ik niet in hoeverre die animatie ondersteunen.

ik heb niet echt ervaring met photoshop, is daar een video van?

Hm laat ik het zo zeggen, het is vrij ingewikkeld als je geen ervaring hebt om direct al animatie te gaan doen. Kans is dat je er minstens een hele dag mee bezig bent, ik weet niet of je dat wil.

ik heb indd geen ervaring ermee, maar moet een uitleg, zou het toch wel kunnen?
of moet het perse met photoshop is er geen online zulke programma’s :grinning: :grinning:

Adobe After Effects kan ook, maar als je geen ervaring hebt met Photoshop zou AE ook nog een hele uitdaging worden, haha.

Online weet ik zo niks …

Ik heb even gegoogled, ik kwam hier op uit!

http://wigflip.com/screedbot/nl/

het is indd met bewegende tekst, maar niet zoals ik ht wil, maar bedankt voor je moeite :stuck_out_tongue:

Ik zou het echt alleen weten met Photoshop. Mijn manier zou dan zijn om eerst de volledige tekst te typen, en deze laag elke keer kopiëren, stukje weggummen, kopiëren, weggummen en deze reekst vervolgens andersom te zetten, en dan achter elkaar te zetten in een filmpje (duidelijke uitleg, i know). Maar als je echt 0,0 ervaring hebt met photoshop (en het programma niet eens hebt, je moet ervoor betalen… of een trialversie downloaden) dan kan het echt heel lang duren. Het heeft mij echt een aantal uur gekost om fatsoenlijk een gifje in elkaar te zetten die echt werkt en ik had al behoorlijk wat ervaring met Photoshop… Dus dat wordt oefenen :slightly_smiling_face:

Idd, ik ben wel bekend met gifjes, maar het is vrij veel werk en heeft veel oefening nodig tot je eentje met goede kwaliteit aflevert.

Dan maar de photoshop leren gebruiken :cold_sweat: