Bewakingscamera heeft orb vastgelegd

Hallo,

Gisterenavond zaten m’n vriend en ik op de bank en kregen een melding van onze ring camera dat er een persoon gedetecteerd was in een andere ruimte. We keken de beelden terug en zagen iets dat leek op een witte (heldere) orb. Die kwam van buiten door het raam heen richting de camera. We hoorden er ook een onverklaarbaar geluid bij. Zou dit een energie van buitenaf kunnen zijn? Van een dierbare overledene? Het was anders dan stof dat rond dwarrelt en het heeft mijn gevoel van de orb extra laten nadenken door het feit dat de camera een “persoon detecteerde”. Normaal gesproken wordt er bij elke andere beweging namelijk alleen een melding gegeven als “er is beweging”.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik wel geloof in geesten e.d.

Mijn vriend niet. Maar zelfs hij kreeg er een vreemd gevoel bij en is uit zichzelf gaan googlen naar “witte orb”.

Het is meer dat ik dit kwijt wil en eventueel andere ervaringen wil horen. Zelf heb ik vaker dingen meegemaakt waardoor ik oprecht kan zeggen dat ik er in geloof. Maar zo duidelijk op videocamera (met dus een onverklaarbaar geluid van een seconde) en dan die melding “persoon gedetecteerd” maakt het toch ergens ook wel een beetje creepy in mijn ogen.

En ja, er zullen genoeg mensen zijn die mij voor gek verklaren maar ik weet wat ik heb gevoeld, gezien en heb meegemaakt in het verleden dus ga mij niet vertellen dat er niks is en dat ik een wilde fantasie heb😜

Dan vertellen we je dat niet.