Haaai!
's Ochtends douche ik altijd en dan is mijn haar op de fiets altijd nog nattig.
Alleen nu is het steeds zo koud en als ik dan op school aankom is mijn haar helemaal bevroren (A) weet iemand misschien of het slecht is voor je haar als het bevriest?
Nee ik föhn mijn haar liever niet, want dan worden mijn krullen verpest
xxxx
JA! DAT IS ECHT ZOOO SLECHT VOOR JE HAAR! Nee, meen ik serieus, je haar kan er van afbreken en het word droog en het is echt heel heel heel slecht voor je haar. Echt heel slecht.
geen idee of het slecht is voor je haar
ik doe altijd mn haar vast in mn jas en dan een muts op ?
mischien is dat een idee
lol… echt letterlijk bevroren? Ik heb eigenlijk geen idee … Nou ja echt slecht is het volgens mij niet, toch? Het ontdooit toch weer he …
edit: breekt idd af… … niet aan gedacht… nja dan maar een muts op of vroeger opstaan? Of s avonds je haar wasse of zo haha
Eerder opstaan zodat je haar wel droog is? 'S avonds gaan douchen voor een tijdje?
Bevroren haar is echt niet goed voor je haar, dat beschadigd het heel erg!
Douchen 's avonds, doe ik ook
's avonds douchen inderdaad of je haar heel strak vast
Ik heb ook krullen en ik douche ook s’avonds;
En ik de ochtend doe ik speciale gel in voor krullen zodat het er toch wel oké uitziet n.n
Ja haar fohen na het douchen.,
Ik heb het ook.
je kan voorhoofdholte ontsteking krijgen, dat had me moeder een keer
Ik heb dat ook vaak. (’:
Het is niet zo gezond voor je haar, je wast het beter de avond voordien of je staat wat vroeger op…
Vroeger opstaan of het de avond ervoor wassen, dat is toch niet zo moelijk te verzinnen?
Heb ik ook gewoon van de vochtigheid en het fietsen… Maar je kan toch ook gewoon niet douchen of föhnen? Lijkt me nogal duidelijk?(:
's Avonds douchen.
Doe een muts op.
ik heb dat gelukkig nooit, ik heb heel dun haar en zelfs douch ik 's ochtends dan is het toch droog als ik op de fiets stapt,
maar mn vriendin heeft dat ook, maar i kwist niet dat het slecht is voor je haar, maar dan vertel ik dat wel ff haha xd
Dat is heel slecht voor je haar! Het kan er heel makkelijk door breken… En dat maakt je krullen er ook echt niet mooier op Enne, nat haar tijdens deze kou is ook niet echt goed voor je gezondheid.
vroeger opstaan zodat het droog is voordat je naar school gaat, of 's avonds douchen. en als geen van beide een oplossing is, toch maar föhnen? alleen dan een creme in je haar doen waardoor de krul mooi blijft?
Ben er helemaal mee eens… ^^ En als je gaat föhnen moet je heatprotection in je haar sprayen, zo pluist het veel minder en beschadigd je haar niet…