Bevrijdingsfestival :D

zijn jullie vandaag nog naar een festival geweest of heb je wat anders leuks gedaan? als je naar een plaats met podia bent geweest, hoe vond je het en welke artiest vond je het beste?

ik ben vandaag naar BFO geweest (in Zwolle), het was echt super! ik vond het optreden van The Wombats en De Jeugd Van Tegenwoordig echt top!

ik had graag ergens heen gewilt! maar ik moest werken :frowning_face:

Nee ben thuis gebleven.
Het weer is hier ook bagger.

ik moest werken =(

Ik zou naar zwolle gaan :[ maar de auto zat vol -.-

'k was ook in zwolle :grinning:
maar k heb de wombats niet gezien :frowning_face:
k vond de jeugd van tegenwoordig wel vet :grinning:

jaa, ik ben eventjes geweest =)

Ik heb Voicst gezien [errug goed], Symphony of Destruction (topband, en ik ken ze ;p], The Cinematics [waren wel goed, publiek werkte niet echt mee], Miss Montreal een stukje (ze zat de hele tijd “kut, kut” te roepen XD] en zo’n andere metalband [was wel wat minder, maar fijn om te moshen XD]
en ik zag Ali B en Darryl, die een kinderoptreden gaven, volgens mij XD

Ik kom net terug uit Den Bosch. xD Op een zo’n podium was hele leuke rockachtige muziek, op de andere meer van die buitenlandse met trommels enzeu. K heb een ballon, een foto en een airbrushtattoage :’) Woehoee! :'D

Whooot, kwamen The Wombats en Voicst in Zwolle? Ö Oneerlijk. u_u

jaaaa the wombats waren echt geweldig!
voicst had ik helaas net gemist, was net te laat ;(

Ik ook… Pff…

Dat was Destine, ik was er ook
Het was echt vet ^^

Maar heel klein…

ik wilde naar zwolle, maar was ziek D:

ik wilde even naar Zwolle gaan, maar werd vanochtend gebeld door het uitzendbureau of ik even langs wilde komen vanmiddag… dat ging toch even voor… helaas :frowning_face:

Jaa ik ben ook naar zwolle geweest. stond helemaal vooraan bij the wombats. en natuurlijk nog wat meer gezien.
het weer was jammer, maar had niet door dat het regende.

was er niet ofzo maar Destine is echt vet <3

Ben wel 1 uurtje in Zwolle geweest. Veel te druk daar.

Ik was in Zwolle! het was super, maar op het laatst niet gezond druk ( tijdens het optreden van de Jeugd van Tegenwoordig kon je nergens meer heen)
maar ik heb Voicst gezien, the wombats, Ilse DeLange, Miss montreal en nog gewoon een DJ ergens. t was echt supergezellig!

Ik was in Almere geweest en het was echt té saai =(. Het weer werkte ook niet echt mee dus was al weer vroeg thuis xD. Volgend jaar beter.

Ik was in Zwolle tot 't laatste.
Erg jammer van het weer, maar het bleef wel gezellig. En gelukkig een stuk minder druk dan vorig jaar.
Guus Meeuwis was echt enorm leuk ^.^