bevriend zijn met een jongen,kan dat?

zoals de titel als zegt vindt je dat meiden gewoon vrienden kunnen zijn met jongens? zo,Waarom wel of waarom niet?

plaatjes posten,mag ook.

sorry als die hier verkeerd staat.

Tuurlijk wel. Net zoals jij niet verliefd bent op iedere jongen die je aardig vindt willen ook jongens niet direct wat met ieder meisje. Geen enkel probleem dus.

ik wou nog even zeggen dat ik vindt dat het gewoon wel kan. ik ben zelf ook bevriend met een paar jongens.

sommige mensen vinden,dat niet kan omdat ze denken dat je toch wel verliefd wordt.

Hier zijn al verschillende topics over geweest

zoals :

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/bevriend-zijn-met-jongens-266049.0.html

En om antwoord te geven; natuurlijk kun je gewoon vrienden zijn met jongens, vaker kan ik daar beter mee omgaan dan met meisjes

Ja. Soms ben ik zelfs liever met jongens. Was laatst ook met twee jongens uiteten, gewoon vriendschappelijk. Zou eigenlijk met 1 van hen gaan, maar zou uiteten gaan bij mijn eigen werk en dan zou ik direct reacties/roddels krijgen dat het mijn vriend zou zijn. Hoewel ik daar eigenlijk schijt aan moet hebben vond ik dat toch niet zo chill. Gek eigenlijk. Ben soms ook one of the boys. Jongens zijn gewoon altijd chill. Meisjes kunnen zo ongelooflijk zeiken. Heb overigens wel 7 beste vriendinnen hoor, met wie ik ook eigenlijk nooit ruzie heb. Maar over het algemeen vind ik jongens gewoon chill. Alsof je direct verliefd wordt op elke jongen, no thanks :’)

sommige mensen zijn daar zo kinderachtig in dat ze vroeger wel eens zeiden dat ik verliefd was op mijn neefje omdat ik veel met hem speelde :’)
go guybestfriends

Oh daar had ik overheen gekeken. Thanks, dan slotje voor deze.