[BEVESTIGD] Meisje vermoord in Haren tijdens Project X

Onjuiste bronnen.

Excuses

wat erg… ik zit hier echt in shock…

Dit is echt erg, wie doet zoiets invredesnaam.

Bullshit toch, waar is het bevestigd dan? Op twitter? Zeer betrouwbaar…

Bron?
Ik zie het nergens staan.

Hoezo bevestigd?

Heb jij haar proberen te helpen en gecontroleerd of ze nog leefde of echt dood was? Want een paar foto’s lijken me geen bevestiging.
Het zou natuurlijk wel vreselijk zijn als het waar is, en het zou me eigenlijk ook niet verbazen als het gebeurd is.

vermoord ? Ze is toch onwel geworden en de hulpdiensten konden er niet meteen bij ? Dan ben je toch niet vermoord ?

Ik denk niet echt dat een meisje besmeurd in bloed en half paars nog in leven is…

PS. voor diegen die de foto’s willen zien, haast half nederland vraagt ze op dus ze kunnen soms maar half gedownload worden.

De foto’s werken niet btw, ik wil ze wel zien want ik ben een ramptoerist

Als dit ‘bevestigd’ is, door wie dan wel? Ik kan er helemaal niks vinden in de media.

oke. bij mij doen die foto’s het helemaal niet en lees er verder ook niks over

Haar lichaam werd namelijk een half uur geleden gevonden, vandaar denk ik :S

Hoe onlogisch is dat nu weer. Ze zijn al de hele dag aan het opruimen, dan moet ze wel heel goed verstopt zijn.

Op de foto zie je dat ze tussen de bosjes ligt, in een nogal rare kronkel, dus ze is waarschijnlijk verplaatst. Ik ben geen superdetective maar daar lijkt het op :S

Klopt, maar dit meisje ging degelijk wel naar Haren, ik probeer haar FB even te vinden en dan plaats ik m hier :slightly_smiling_face:

Lijkt me erg onwaarschijnlijk…
Als het door betrouwbare bronnen was bevestigd was het al in het nieuws geweest. Ik heb alleen maar in de krant gelezen over hoe deze geruchten NIET waar zijn. En waarom zitten die foto’s in een zip-file? virus?

kan iemand de foto hier plaatsen dan, want hij doet ;t niet bij mij
en ik geloof 't niet echt…

en als 't echt zo is, beetje haar eigen schuld maar wel erg

People dat klopt niet. Die burgemeester heeft een hele persconferentie gehouden, ik denk dat ze zoiets wel eventjes zouden vertellen.

Heeft iemand die foto’s geopend of gedownload? Ik heb namelijk zo’n idee dat het een virus is… tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen? Eerder klik ik nergens op.