beveiling van kleren

Hej,
vorige week toen ik ging winkelen kocht ik een bloesje
kwam ik thuis , hangt de beveiliging er nog aan.
maar het probleeem is die winkel is 2uur weg van mij rijden
en ze hebben die nergens in de buurt. en de rekening heb ik perongeluk weggegooid voordat ik het doorhad
weten jullie hoe je het open kan krijgen ?

Heb je gepind?
Dan kun je misschien door een afschrift uit te printen aantonen dat je 'm daar gekocht hebt.

Zit dezelfde winkel niet in bij jou in de buurt?
Ik weet niet hoe je het zomaar open kan krijgen.
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar toen had de opa van mijn vriend die beveiliging los gemaakt en sorry, maar ik weet niet hoe…

als het goed is werkt de beveiliging met een magneet, en die hebben ze in elke kledingwinkel.

edit; oja kut. die mensen denk dan natuurlijk dat je het hebt gejat… :confused:

Beveiliging.

Misschien met een hamer erop slaan? :’)

Best wel . . . Weird :laughing:

Ik bedoel dat het alarm niet afging hea ^^

Oei dat is kut ja.
Heb je nergens een grote magneet inderdaad? Zo kun je die los maken

Dat had mijn moeder ook een keer. Maar dat was in zo een klein exclusief zaakje dus daar kennen alle klanten en verkopers elkaar ;3
Anyway, als je gepint hebt kan je je bankrekening laten zien.

ik dacht ook al: wat is een beveiling? XD

ghehe, pak de oorzaak van het probleem hard aan! :cowboy_hat_face:

Dit heb ik ook een keer gehad… ik ben teruggegaan met het bonnetje, en toen hebben ze hem eraf gehaald.
Ze zeiden nog dat het goed was dat ik het niet zelf heb geprobeerd, omdat er vaak ook verf ofzo inzit…
Tsja, dan weet ik het ook niet.

idd je moet oppassen voor de vef…! dat zeiden ze mij ook had dat ook een keer… maarja ik had het bonnetje dus wel… denk wel de beste idee is dat je als je gepint hebt de afschrift uitprint… of mee neemt.

hahahah een vriendin van mij heeft dat gehad
we gingen winkelen in amsterdam, en ze had een leuk jurkje gekocht
maar dat ding zat er nog aan, en ze had het bonnetje niet, maar ze wou sowieso niet meer terug gaan, dus besloot ze om in de achtertuin met een hamer erop te gaan slaan
nou je raad het al, de verf spatte er van af
echt vies ,het jurkje was gelijk ook ondraagbaar
ze wou nig het hele jurkje gaan verfen indezelfde kleur maar weet niet of ze dat nogheeft gedaan

ik had dat ook met een riem
maar 't was zo’n magneet ding zonder verf
m’n pa heeft 'm er op 1 of andere manier afgekregen;)

kan je dat op de een of andere manier dan zien dat er verf in zit ,

er zit toch meestal een pinnetje wat aan dat witte ding is bevestigt? als je dat stokje daarvan nou probeert door te knippen?
of is dat net zo’n goed idee x"D
ik heb geen idee anders

Ga naar een winkel waar je zeker weet dat ze dat item niet verkopen en leg je probleem uit, misschien willen zij m openmaken?

Zoek een sterke magneet, de achterkant (dus het kleine pinnetje) erop leggen en drukken. Die dingen gaan soms wat rot los maar dan moet je gewoon nog een paar keer goed hard drukken :slightly_smiling_face:

Ik heb dat ook eens gehad met een winterjas, in elke winkel die ik kwam ging het alarm af. ><
Maar heb je het zakje nog van de winkel? Misschien kan je daarmee teruggaan als ‘bewijs’?

Oh dat had ik ook een keer. Toen ben ik diezelfde dag nog naar het winkeltje gegaan met plasticzak en vertelde hun het en die hebben het er gewoon afgehaald.