Beveiligingsding zit er nog aan ?

Heeee meiden ,
ik was vandaag bij de Berska en heb een leuke trui gekocht ,
maar ik kom er net achter dat dat beveiligingsding er niet afgehaald is !
Kan ik dit er zelf afhalen of moet ik terug ,
mijn moeder zegt dat er maybe inkt uitkomt dan .
Sorry , wist niet of het onzin of fashion was …
Dankjulliewel !

dan gaat het alarm toch af?

Ik zou teruggaan met de bon :]

Terug gaan naar de winkel, laat het bonnetje zien als bewijs.
Dan halen ze het er vast wel voor je af.

je kunt altijd de winkel even bellen waar je hem hebt gekocht, toch? ;d

thanks !

Ik heb dat al zo vaak gehad, da’s echt vervelend…
Je moet teruggaan naar de winkel met je betalingsbewijs en vragen of ze het voor je eraf willen doen…

Over het algemeen hoort het alarm af te gaan als je door de poortjes loopt, maar vaak genoeg gebeurt dat niet. [Of het alarm staat uit, of het werkt gewoon niet zo goed :stuck_out_tongue:]
Grote kans dat als je terug gaat, het alarm wél afgaat bij binnenkomst.

[Ik heb 6 jaar lang een portomonnee van de Hema gehad… Kwam ik weer eens de Hema in, ging het alarm af. Bleek er zo’n beveiligings-sticker in de portomonnee te zitten [in zo’n vakje wat ik nooit gebruikte], en die ging tóen pas af.]

Ik had hetzelfde met mijn hemabeurs haha… Maar ehmindd even terug gaan met het bonnetje, sommige andere winkels doen ook niet moeilijk als je met de bon komt. Heb ik gehad met schoenen die ik net had gekocht bij de bershka, daar ging t alarm niet af maar bij de sephora wel toen hebben ze het alarm er daar alsnog afgehaald.

ik zou idd terug gaan naar de winkel met het bonnetje en hun het er af laten halen…
want anders zit er straks óf verf over de trui of je hebt kans dat je de trui stuk maakt met het pinnetje…

Als de Bershka niet in de buurt is; ze halen het er soms in andere winkels ook af als je het betalingsbewijs hebt. Kwam ooit met een shirtje wat ik bij de Vero Moda kocht had bij de H&M binnen en toen ging het alarm af dus die hebben ze eraf gehaald :slightly_smiling_face:

Bij de hema zit er een sticker in. Dan halen ze het product over die magnetische plaat zeg maar en dan wordt die sticker gedeactiveerd.
Maar die stickers activeren weer na een jaar ofzo geloof ik, daarom moet je ze er ook uithalen :stuck_out_tongue:
Sommige winkels hebben verschillende van die beveiligingsdingen, ik werk in de hema en dan komen er ook wel eens mensen die nog zo’n ding eraan hebben zitten. Maar wij kunnen ze er bijna nooit afhalen :stuck_out_tongue:
Er kwam ook een keer een vrouw die een internetbestelling van de Bijenkorf had, tas van 200 euro ofzo, en toen zat er ook nog een alarm op. Ze was ons hele winkelcentrum (is nou ook weer niet heel groot) afgegaan en bij geen een winkel kregen ze hem eraf, best lullig…
Ik had dat een keer in Disney, maar toen zag ik het op tijd, zou nogal kut zijn als ze in Frankrijk hele andere beveiligingsdingen hadden gehad dan hier xD
Maargoed, teruggaan met de bon denk ik.

Je kunt er ook gewoon met een hamer opslaan dan schiet hij los, als het teminste een grote witte is (of andere kleur), die werken namelijk met magneten en dan blijft het zilvere dopje zeg maar aan de hamer hangen en er komt dan geen inkt uit.

Succes ermee in elk geval, en anders gewoon even terug gaan!

Ik zou er dus NIET met een hamer op slaan, omdat die inkt-beveiligings-dingen juist reageren op het niet-normaal-opengaan. [En daarnaast: als je misslaat, breekt het buisje met inkt.]

Ik zou terug gaan naar de winkel, zou zonde zijn als je hem perongeluk verpest door hem zelf te verwijderen.
ik heb trouwens ook wel is gehad dat dat ding er nog in zat en het alarm ging niet af maar bij andere winkels wel… heel apart.

Terug gaan inderdaad, maar wel met bonnetje!

Als het zon grijs/wit ding is met een pin erdoor, komt er geen inkt uit.
Je kan gewoon naar een andere winkel gaan om dat er af te laten halen, kunnen ze vrijwel overal.
Ik denk dat het alarm niet af ging omdat je je tas te laag hield voor het alarm.
Bij veel winkels is het zo dat alarm echt in het midden van de poortjes zit.
Als je je tas daar dus onder houd, heb je kans dat het alarm niet af gaat.

Dat had mijn broer ook, we hadden hem zelf weggehaald maar er kwam dus soort van spul af ofzo… hij kon gewoon in de was.

Maar ik zou hem gewoon naar de winkel terugbrengen.

Inkt? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord! In de winkel waarin ik werk zijn het gewoon pinnen met doppen, heel makkelijk vast te maken en er ook heel makkelijk weer af te halen met zo’n huge magneet.