Wanneer mijn vriend en ik op bed of op de bank liggen hebben we er nog wel eens een handje van om even flink tegen elkaar aan te gaan schuren. Allemaal hartstikke leuk en aardig maar bij mij gaat dat erg snel behoorlijk pijn doen. De volgende dagen daarna blijft het gevoel aan houden. Ik ben gewoon hartstikke beurs. Ook een beetje mijn eigen schuld, weet ik. Maar heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik het ook vermijden want ik heb al een aantal posities geprobeerd maar het gevoel blijft komen en ik weet hoeveel hij ervan geniet dus wil er niet mee stoppen.
Alvast bedankt
Go away
Wat is beurs zijn?
blauwe plekken krijgen
+ stijf zijn toch?
oh haha oke bedankt
Nee dat is niet fijn nee.
Ja als het pijn doet= niet doen? Als je er toch niet zelf van geniet en er blauwe plekken van krijgt…
Ja vooral mee door gaan dan.
Gewoon wat subtieler zijn lijkt me?
Ik kan me voorstellen dat als hij n stick er honderd keer tegen aan ramt alles wel pijnlijk is ja.
In het begin van onze relatie was ik daardoor beurs. Komt door je broek. Uit dat ding!
Hoe krijg je het voor mekaar dat het pijn doet? Hij heeft zijn jongeheer dan nog niet eens bij jou erin gestopt. Ik vraag me af hoe dat straks dan voor je gaat zijn met seks hebben, want als dit al pijn doet…
Ik dat dat je een beurs gekregen had omdat je met de directeur had zitten droogneuken of zo.
HAHA you made my day
HAHAHAHA
DAAR MOET EEN PIEMEL IN
Ik dacht dat je een studiebeurs gekregen had nadat je seks had gehad of zo :’’’)
Ik dus ook. :'D