Beugelvraag..?

Ik ben bijna 16 en heb ook pas net een beugel… moet hem waarschijnlijk wel 2,5 jaar ofzo dus op mn achttiende loop ik er nog mee =[

Ik heb btw niks van kleurtjes? Hij is gewoon ijzerkleurig, zilver/grijs dus xD
Ik heb echt gen idee hoe iedereen aan die kleurtjes komt, je beugel is toch van metaal, dat is toch altijd zilver/grijs? o.O

hooooooi

ik heb nu een beugel 9 maanden alweer/pas !:stuck_out_tongue: ben al 17 hahaha
maaar me vraag is ik heb slotjes en bij slotjes krijg je toch nieuwe draad erdoorheen en steeds als stapje verder gaat een andere uhm nu heb ik een vierkante draad is dat de laatste fase en hoelang duurt het vanaf hier nog ? Want ik heb wel rechte tanden misschien nog 1 mm en dan staan ze recht heb dan wel allemaal spleetjes…

ik nam altijd zilver (het gaat toch over slotjes?) ik zou geen doorzichtig nemen, want dat wordt geelachtig…

Nou je bent niet de enige die laat is met een beugel! De vader van mijn vriendin heeft er nu een! Hij is bijna 50 en laatst heeft hij nog zijn melktanden verwisseld voor grotemensentanden xD echt te gestoord! Maarja het kan dus wel :slightly_smiling_face:

Ik kom er nogal laat mee ^^,maar mijn broer kreeg op zijn 18de ook een beugel. Die heeft hij nog steeds(19 jaar).

Neem ook nooit een kleur. Ik nam groen en het was zó opvallend… dus neem gewoon voortaan grijze ^^. Nu niet meer,want ik krijg nu van die zijertjes eromheen en geen elastiekjes.

ik neem vaak wit…
maar volwassenen nemen toch vaak zo’n doorzichtige beugel die je bijna niet ziet?..
misschien is dat n optie

een klasgenoot, is 17 en heeft een beugel. een witte heeft ze genomen, je ziet hem bijna niet.

Weet iemand hoeveel draadfases ofzo je hebt bij beugel dragen ?

ja dat schuiven ze wel op.
tenminste bij mij wel,

ik had mijn eerste beugel toen ik 7 jaar oud was,

7 jaar beugel gehad. op mijn 14e eindelijk klaar

en wow; ben ik blij dat ik nu klaar ben, ik zou me dood schamen met nu nog ijzer in mijn mond. :]

Wow zo vroeg!

Nja ik moet er nog wel anderhalf jaar mee rondlopen :C

ze letten er echt wel op denk ik,
ze weten wat ze doen (als het goed is)
en ze laten je echt niet voor lul lopen denk ik.

ik ga nou niet zeggen dat het niet erg is ofzo, want ik zou het vreselijk vinden. Ik heb minder dan 1,5 jaar een beugel gehad en heb in die tijd niet met mijn mond open gelachen op een foto. Ik HAAT beugels en ortho’s dus ben blij dat ik ervan af ben. Een troost: je beugeltijd gaat sneller voorbij dan je denkt.

je moet gewoon een grijze nemen want dat valt niet op.
ik heb ook een beugel, maar hij gaat donderdag weg jeaah.

Mijn goeie vriend Spongebob Squarepants heeft wel 40 gaten.

Veel geluk,
Mr. Krabs