Beugelvraag..?

Oja, die gaten gaan dus langzaam dicht…

hoe kan het dat je het niet aan de buiten kant ziet…?
want als je tanden weg zijn word je kaak toch kleiner?
nou ja ik merk t wel denk ik
:open_mouth:

wat voor kleur was die v jou?

ik heb slotjes beugel ik doe ook gewoon kleurtjes x’)
je ziet het toch al dus waarom de boel niet wat opvrolijken!

ag ja misschien doe ik het ook wel gewooon even kijken wat de tandarts het beste vind.maar dat word denk ik zomaar de beugel dat is het goedkoopste…!

heeft er iemand wellis iets laten doen bij de universiteit waar je gratis dingen krijgt omdat ze het daar moeten leren?
ik weet niet hoe dat heet vroeger ging me moeder daar altijd naar de tandarts als ze geen geld had zijn gewoon studente en die leren daarvoor en dan krijg je een gratis beugel of gratis prothese etc.maar der staat altijd iemand bij dus in prenciepe kan het niet mis gaan…iemand ervaring?en zo ja wat heb je laten doen daar???

ik mis 4 kiezen en krijg woensdag een plan wat ze met mn gebit willen doen.
Up

hoe oud ben je?

4 kiezen vlakbij elkaar?
laat je het even weten wat ze gezegt hebben succes!!!

UP

[i]
ik heb nu al 4 jaar een beugel. en ben nu 15.
en hij mag er niet uit. omdat ik die elastiekjes niet indoe. die ervoor zorgen dat mijn tanden schuiven.
ik heb nog maar 1 gat tussen 2 tanden zegmaar.
en dat is het,
derest staat recht…

ik heb der echt genoeg van.
maarja.
[/i]

Dan zal ik je eens wat vertellen, want ik krijg dus op mn 18e een beugel;)…
beetje laat maargoed…
ik moet hem 2 jaar…

waarom moet je nu nog een beugel dan?
en kon dat niet eerder ??

heejj , ik heb nu een plaatjesbeugel, gwn een grijze , en ben 13 en hij mag er bijna uit

het wordt gewoon smaller gemaakt

4 jaar, jesus wat lang … dan zou ik er ook wel genoeg van hebben!
maar ik zou toch maar je elastiekjes dragen, dan kan daarna teminste je beugel eruit :grinning:

Bij mij zijn er boven twee kiezen getrokken omdat ik twee volwassen tanden mis beneden (de middenste snijtanden), om dat te compenseren zijn dus die kiezen getrokken ahja boeiend x) Dat ‘gat’ tussen mijn kiezen is gewoon toegegaan met mijn beugel (die ik nu draag, ik heb vaak roze btw xD), bij jou is dat gat natuurlijk veel groter, maar dat gaat mooi dichtgaan en je gezicht gaat echt niet in elkaar vallen ofzo! (: Ik denk dat het wel freaky gaat aanvoelen in het begin, maar daar wen je wel aan (:

Btw, het kan ook zijn dat je blokjes krijgt die geen elastiekjes nodig hebben, mijn vriendin had die namelijk, het is een ‘nieuwe versie’.

Ik heb nou ongeveer 2 jaar een beugel en heb altijd grijs gedaan omdat bijna niet opvalt, die van mij mag er gelukkig over 2 weken uit!
xx

Ik heb vanaf groep 6 ongeveer 2 jaar een beugel gehad omdat mijn kiezen niet genoeg ruimte hadden of zo. Ik had toen een buitenboordbeugel en zo’n blokbeugel. Nu ben ik 17 en krijg ik waarschijnlijk weer een beugel, dit is eigenlijk niet nodig maar ik wil het zelf. Mijn ene voortand staat een beetje scheef op de andere en daar erger ik me aan.

Ik heb nu 1 jaar en een paar maanden een beugel, en ik ben 17.
Ik moest een beugel omdat een hoektand van mij niet doorkwam, omdat die scheef stond. Gelukkig is die tand na al tijd wel bijna helemaal door, hij moet nog een klein stukje. Maar ik liep dus gewoon meer dan een jaar rond met een gat, echt super vervelend!
Maarreem… ik had altijd gewoon grijze elastiekjes want die vallen niet zo op vind ik :stuck_out_tongue: Een meisje bij mij in de klas die gaat naar een andere orthodontist, en haar slotjes en elastiekjes zijn doorzichtig! Op het eerste gezicht zie je niet eens dat ze een beugel heeft… ik wou dat ik dat ook had… maargoed… ik hoef hem waarschijnlijk nog maar iets van een half jaar…
Oja wat iemand hier zei over zwarte elastiekjes… Een vriendin van mij had dat een keer en ik vond het echt zooo lelijk! Dus dat zou ik echt niet doen als ik jou was!
Nouja een heel verhaal :stuck_out_tongue: Veel succes met jouw beugel in ieder geval, en over een tijdje ben je er vanaf en dan heb je er nog de rest van je leven plezier van!

haha dankje wel meiden…:slightly_smiling_face:
ik baal der zo van dat ik op me 19de nog een beugel moet hahaha:P
op me 12de vond ik het niet erg maar ja hbet moet maar denk…

up