Beugels!

Ik had zo’n nachtbeugel. Dus eentje met zo’n gehemelte, die niet vastzit.
Ik had m ongeveer van mijn 9 tot 10/11 jaar ofzo.

Ik heb sinds vorig jaar juli ofso brekets… ik hoop echt dat ze er binnekort uitmogen.

same :slightly_smiling_face:

Ik heb nu meer dan 2 jaar een beugel, eerst een jaar blokbeugel en nu al een maand of 15 slotjes. Ik vind het niet heel irritant ofzo, maar hij mag er van mij nu eindelijk wel eens uit, omdat ik het een beetje zat begin te worden. Wsl ook omdat iedereen in mijn omgeving er al vanaf is (‘Tsjee, wanneer mag jouw beugel eruit? Ik ben er al meer dan 2 jaar vanaf’) behalve ik… ;p

Ik kreeg mijne op mijn 14e, best laat, want al mijn vriendinnen hadden zo;n ding allang gehad.
maarja, ik ben wel bij dat ik hem anderhalfjaar heb gehad

Ik heb nu heel erg last van mijn nieuwe dikke draad en nieuwe elastiekjes! ik kan mijn mond zo ver opendoen dat het topje van mijn pink er net wel net niet inpast…

au…
misschien kun je teruggaan en zeggen dat je er echt heel erg last van hebt? een vriendin had ook super erge kaakpijn en toen hebben ze iets veranderd…
nouja ‘beterschap’ =)

Omg. Ik ben zo blij dat ik er eindelijk vanaf ben.

ik ooook :grinning:

Dat gaat over een weekje weer over hoor. Met zulke dingen is het altijd even doorbijten en dan ben je het gewend.

oja, ik had eerst een blokbeugel, toen een buitenboord en toen slotjes, en nu heb ik nog zo’n hoesje maar daar merk je niks van! t was t wel waard want nu heb ik mooie tanden :grinning:

ik krijg er een.
moet een uitneembare 2 jaar hebben
& daarna plaatjes boven én onder