beugelpijn

Wow, gelukkig ben ik daarover heen.
Dacht echt nooit dat die pijn over zou gaan!

je kan er volgens mij niks aan doen. Ik heb die 2dagen ofzo alleen maar manderijen gegeten. Verder echt niks, kon ik niet. Zoooo pijnlijk was dat.

Naja, succes! over een paar dagen is het weg en dan ben je het vergeten. hehe

Het beste is eigenlijk om juist goed te eten, dan wen je er sneller aan.
En ze zeggen dat zo’n bepaalde thee helpt.
Je moet je er maar even overheen zetten, dat is namelijk meestal als je terugkomt van de ortho. :zipper_mouth_face:

Beugel is kut idd. Die pijn heb je iedere keer wanneer je naar de ortho terug gaat en hij m weer aandraait! Idd de eerste paar dagen beetje voorzichtig eten. Vloeibaar is misschien een beetje overdreven, probeer gewoon te blijven eten! Doe het wat rustiger aan, dan zit je maar wat langer aan tafel :wink:

Ik at veel vla toen ik gevoelige tanden had door m’n beugel. Ben er nu gelukkig vanaf! (:

Ja kan dr niks aan doen. Ik heb 2 weken op toetjes en soep geleefd.

Vele vrienden van me die een beugel hadden gehad of hebben zeiden ; oh na 5 daagjes is dat over…

Bij mij duurde het een maand , echt vréselijke pijn…
SOEP SOEP SOEP heb ik gegeten/gedronken en dan met zeer kleine beetjes boterhammen en andere dingen zeeer klein snijden en zo meer dan een halfuur over een klein stukje doen…
Even afzien dus , maar het gaat wel over

O,sterkte meid.
ik heb net mijn beugel ook gekregen
ik zou niet te hard eten eten.
bijvoorbeeld;pudding,vla ofzo
je kan beter geen appel eten ofzo

en een tip;eet geen lollie;s als je je beugel net hebt.
want bij mij is zo’n blokje er af

Haha bij mij deed het ook wel pijn…

Maar lang leve de vla & de blender [alhoewel je géén aardappels moet gaan blenderen… Dan word het net behanglijm.]

Bij mij was het na een paar dagen weer over, en bij de rest van de mensen die ik ken ook.
Ik heb btw geen paracetamol of ibuprofen genomen. Was later wel een goed idee geweest maar het zal niet veel helpen omdat de pijn veroorzaakt word door een druk op je tanden ofzo? Dus het enige wat je tegen die druk kunt doen is de beugel er weer uit doen… Maar dat lijkt me een slecht idee.

Maar als je dan vla of geblenderd veten aan het eten bent… Denk aan hoe je tanden er later uit zullen zien. [En als je beugel er net uit is zul je je tanden wel lelijk vinden maar dat had iedereen. Daar wen je ook weer aan.]

Is over in een paar dagen, en dit krijg je elke keer nadat je beugel wordt bijgesteld so get used to it.

Tip voor harde bikkels:
Toen ik in een duister verleden een beugel had ging ik gewoon meteen appels eten. Toen moest ik bijna huilen ofzo, maar dan heb je gelijk geen last meer. :’) En ik vond het grappig om te doen met een vriendin, aangezien we altijd samen naar de ortho gingen. xD

ah nee man:P dan zou ik volgensmij echt zitten te janken daar:p heb ook nog maar 2 maanden mijn beugel ofzo, heb vooral veel soep gegeten, en chocoladevla/mousse(A) duurde bij mij ook echt langer dan een week voordat het geen pijn meer deed, maar de volgende keer duurt het korter en doet het al veel minder pijn! Sterkte :’)

het went , binnen 2 weken ben je er vanaf maak je geen zorgen .

Dat is heel normaal :slightly_smiling_face:
Ik zou gewoon veel zachte dingen eten én meteen goed excuus om veeeel ijs te eten.

bij mij deed het ook super pijn maar s’ochtends dronk ik van dat onbijtdrink ofzo ( ik vond het heel goor maarja :stuck_out_tongue: kon niks anders eten) & zoals iedereen hier al zegt zachte dingen eten & vla, soep enz. & brood lukt ook wel maar dan moet je de korsten er vanaf snijden & dan een beejte zuigen op dat brood XD & ik begon naar een paar dagen gebakken eitjes te eten op een brood zonder korsten

ik heb dr weer een nieuw elastiek omheen en t doet bij mij ook weer pijn :confused:
maargoed, bij mij kan ie er over 2 maanden eeeeeeeeindelijk uit

Dat went wel, idd gewoon een aspirientje nemen en ontbijtkoek ofzo?

heb ik ook gehad. maar 2 of 3 dagen hoor, en een aspirientje helpt ook nog wel. maar verder kan je er niet heel erg veel aan doen, gewoon voorzichtig met eten (:

Ik ben nina heb een halfjaar een beugel boven gekregen heb
Ik 6 dagen heel erg veel pijn aan gehad
Morgen krijg een beugel onder en ben ik bang dat het miss weer zo pijn gaat doen wie kan mij vertellen hoe lang het onder duurt en hoe pijn het onder doet gr nina