beugelpijn

Ik heb gister dus slotjes gekregen, en ik heb echt zo’n pijn aan m’n tanden!
Ze zijn heel gevoelig en ik kan niks eten …
Heeft iemand misschien tips om het te verminderen , of heeft iemand het zelf gehad?
Of misschien eten wat je dan heel makkelijk kan eten?
Ja ik heb niet zo veel ervaring met beugels .

xxx

Iedereen met een beugel heeft dit volgens mij wel gehad.

Veel paracetamol nemen?

Ik heb er echt heel veel genomen, maar het werkt maar iets van 10 minuten.

ibuprofen nemen xd?
En gewoon echt vloeibaar voedsel eten!
En echt niet aan harde dingen beginnen krijg je alleen nog maar meer pijn!

dankjewel OpbaalsKrokodil, ik ga vandaag meteen Ibuprofen kopen. (:

yoghurt, ijs en pudding van die dingen eten en na een dag of 2 of 3 kan je weer vreten zoals tevoren :slightly_smiling_face:

Ai, dat is zo naar!
dat heb ik ook gehad. maar ik kon pas weer alles eten na anderhalve week.

Ik zou gewoon vooral met dit weer iets verkoelends nemen. Zoals koude yoghurt idd, of vla ofzo. Ibuprofen innemen, en afleiding zoeken! Zo was ik de hele week achter de tv te zien met een hele seriebox van Friends. (:

Veel succes, het is over een paar dagen over!

Ik weet precies wat je bedoelt…
Een beugel is op het begin echt verschrikkelijk.
De eerste week is het lastig met eten, bij de meesten gaat de pijn na een dag of 4/5 wel weer weg.
De tip die iedereen geeft, eet voornamelijk zachte dingen zoals pudding e.d., als dat echt niet gaat zou je er aan moeten denken om dat die fruitdrankjes te gaan drinken of van die graandrankjes.
Ik zou die was die je erbij krijgt om op je beugel te doen als het heel erg in je lippen drukt, ook goed bij je houden!
Ik heb mijn beugel nu bijna een jaar, en ik heb nog steeds pijn aan mn beugel die in mn lippen duwt.
Dit is lang niet bij iedereen, maar ik zou het voor het geval dat wel goed bijhouden!

Ahw, ja ik heb hem nu 1 maandje
inderdaad, de dag nadat die er is ingezet was het ergst
morgen is het al een heel stuk minder