Beugelloosheid!

Hee.
Binnen een paar dagen word ik verslost van mijn beugel…
Ik zit met een vraag : DOE HET PIJN OM HEB ER AF TE LATEN HALEN?

mij wel… want eerst had ik een soort achterbeugel, en die was er eerst uitgehaald, en dat deed PIJN :’(

Nee, doet geen pijn! :]

oke gelukkig.

bedankt =)

Oooh, ik ben jaloers op je! :stuck_out_tongue: Ik moet nog minstens een jaar :pensive:

Neee doet echt geen pijn! Het voelt eerst wel raar!

Nee doet geen pijn, maar ik had wel het gevoel dat me tanden eruit zouden worden gerukt toen hij alles eraf haalde hahah

maar voel wel vet raar erna, net alsof je geen tanden hebt ofzo:P jhahahah en het wordt wel een beetje gevoelig, maar dat is maar een paar dagen:P

Ik vond mn tanden toen opeens zo groot XD

De beugel eruit halen niet, alleen het lijm eraf slijpen deed wel zeer bij mij want ze schoot telekns uit op mn tandvlees dus myn tandvlees was helemaal geslepen om het zo maar te zeggen dus alles was ontstoken maar dat ging binnen een week weer over GEL
UKKIG
Ligt denk ik aan die stomme ortho :fu:
Ik zou je er niet te druk om maken want ik ben volgensmy de enige die het zeer vond doen

Het doet niet echt zeer, hooguit is het lijn erafhalen langdurig en vervelend XD

1. je tanden gaan heel glad en groot voelen XD en je wilt telkens lachen omdat je dat eindelijk kan
  2. De kans is wel groot dat je gaatjes heb :+
  3. je krijgt een stom plastic beugeltje mee waarvan ze zeggen dat je hem elke dag in in moet en overdag ook, niks van aan trekken en gewoon ’ nachts aan doen anders gaat dat ding vet snel kapot en ben jij 20 euro kwijt voor een stom stukje plastic :pensive:

haha oke!

oeh. nog een paar daagjes:D

ik vond mn tanden vet groot xD en ging de hele tijd voelen.

oh. maar ik ben net naar de tandarts geweest, die ziet het toch wel als je gaatjes om je beugel hebt ofzo??

*is bang voor de tandarts xD*

UP!

Je kunt gaatjes hebben omdat je niet overal goed bij kan maar dat hoeft niet hoor :wink:
Bij mij vond ik het niet zo prettig om die ringen om mn kiezen weg te trekken zegmaar :stuck_out_tongue: en dan lijm van je tanden afboren was ook minder maarja het doet niet pijn :wink: Suc6 haha

oke bedankt!

ik was bang dat het pijn zou doen, maar het was voorbij voordat ik het wist, je voelt gewoon wat gefriemel in je mond :wink:

haha okee.

ik krijg ook een beugel mis word 1 beugel er uit gehaald

Mijne gaat er of over een week uit of ik krijg ook nog onderslotjes voor een jaar :woman_facepalming:

Ik meen te weten dat mijn zus er totaal geen last van had met afhalen, het was een bevrijding