Beugeldraad

Heey, ik heb een plaatjes beugel en dat draad dat door de plaatjes gaat (en wat ook strakker word gezet enzo) is dus uit een plaatje gegaan, het hangt eronder, en nu kan ik op een of andere reden mn tanden niet op elkaar zetten omdat er dan iets in de weg zit en het doet ook pijn :confused:
De ortho is dus pas maandag weer open, en ik weet niet wanneer ze dan een afspraak kunnen maken (ik hoop gewoon nog maandag), maar moet ik dan vandaag of morgen de noodlijn ofiets (zo’n nummer voor noodgevallen op beugel dingen ofzo (’:slight_smile: bellen, of gewoon wachten tot maandag? Heeft iemand dit ook gehad?

Ik heb nooit een beugel gehad … Up.

ik zou de noodlijn gwn bellen, zo iets heb ik ook ooit gehad ;P. waarschijnlijk moet je dat was-spul erop doen

als je er erg veel last van hebt zou ik inderdaad de noodlijn bellen ?
haha nog nooit gehoord van een noodlijn maar het is wel handig dan ;o!
en anders laat je, je ouders even kijken of hun kunnen zien of ze wat kunnen doen ofzo.

@tessarocksyou
waarop…? het draad ofzo doet niet pijn, maar dat ik mn tanden niet op elkaar kan zetten en dus ook niet kan eten ofzo ;p.

Ik wou eerst ook die noodlijn bellen, maar misschien is dat wel voor heeeele erge noodgevallen ofzo geen idee ;p. En het plaatje zit ook los kom ik nu achter want mn hele tand is naar voren geleund en het plaatje steek boven m’n tand uit…

ooh, ik dacht dat je bedoelde dat draad dat uitstak, dat dat pijn deed. kan je hem er niet in terugduwen? een keer was mijn draad los gegaan toen ik aan t eten was en je kan m meestal dan voorzichtig terugduwen , wel natuurlijk naar de ortho gaan daarna.

Kan je 'm terug duwen? ;o
ik heb zeg maar zon ‘antennes’ onder mn plaatjes, en daar zit het draad onder, als ik 't terug wil duwen moet ik hem dus OVER die antenne duwen en dan in dat gat ofzo. Oke ik ga t proberen.

Het lukt niet, ik krijg m niet over die antenne heen…

volgens mij kan je DE draad gewoon terugduwen
en anders gewoon de noodlijn bellen, who gives a fuck?
tis hun werk hoor

de noodlijn doet het niet ik heb dat ook ooit gehad hebben we ook die lijn gebeld zeiden ze dat is geen noodgeval wacht maar tot maandag is echt kut maar ja veel sucses ermee weet zelf ook hoe irri dat is

oh, bij mij lukte t wel? misschien kan je t anders je ouders ofzo laten proberen? en anders gwn die noodlijn bellen

WACHT het is gelukt, ik kan m’n mond weer dicht doen :"D
Mn tand zit wel nogsteeds naarvoren gedeukt. En dat draadje gaat er wrsch zo weer uit want dat elastiekje eromheen is weg. Nice. Ik denk dat ik toch maar tot maandag wacht en 'm nu maar gewoon steeds terug duw.

dat de ene noodlijn bij de ander niet werkt wil niet zeggen dat het bij de andere ook niet werkt. ik kon gewoon gelijk terecht. & proberen kan sowieso geen kwaad

haha, mooi! succes;)!

Dankjewel! (:

als het niet vervelend is gewoon wachten tot maandag en dan afspraak maken.
Het is echt rete vervelend, ik heb dat ook gehad. Gelukkig was het toen woensdag en kon ik die middag bij hen terecht.

Ja ook gehad haha echt pijnlijk! maar moet gewoon de noodlijn bellen, i did to en had afspraak na n dag!

Ik moest 'm er weer gewoon in terug drukken, maar was toen wel naar ortho geweest, en die zei, ja volgende x kan je hem er wel gewoon weer in terug drukken met een pincet ofzo.

Probeer het draadje tot maandag op het plaatje te leggen, zodat je het niet merkt als je bijt zegmaar. Dat werkte bij mij namelijk wel :’)

Succes!