beugel

hallo mensen,
mijn tandarts heeft mij geadviseerd om een beugel te nemen omdat 1 tand heel scheef staat en mijn gebit is ook wel een beetje rommelig. maar ik ben 13 en zit in de 2e (na de zomervakantie 3e). niemand heeft meer een beugel in mijn klas! zal ik er dan toch maar een nemen?
xx

Oh jeetje, wat een drama.
Ik kreeg hem op mijn 16e.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik hou echt van je opmerkingen.

als jij vind dat je gebit zo mooi is zo als het is moet je het niet doen. en het is helemaal niet erg om als enige in je klas om met een beugel te lopen. jij krijgt er later een heel mooi gebit van.

succes

Tuurlijk moet je een beugel nemen. Wat boeit het of de rest een beugel heeft of niet. (:

OT
Ik kreeg hem op m’n 14e, en ik was/ben niet de enige.

Het maakt toch niet uit dat niemand uit jou klas een beugel heeft?, Als je een beugel wilt omdat je tanden daar mooier van worden, zou ik het vooral nemen!

Dit en wat wil je liever, twee jaar met een beugel of zestig jaar met scheve tanden? :’)

oke mensen, ik denk dat ik er toch maar een ga nemen! bedankt voor jullie hulp!
xxx

Als je het niet doet krijg je er later spijt van.

Ik kreeg 'm ook op m’n 16e.
Waar doe je moeilijk over zeg.

Ik krijg ook een beugel als ik straks 17 ben… -.-’’

Ik moet waarschijnlijk ook weer een beugel en ik ben bijna 21… dus… niks om je druk over te maken :stuck_out_tongue:

Ik ben 16 en heb nog een beugel en ik ken meerdere mensen met een beugel. Ik zou hem juist nu nemen! :slightly_smiling_face:

Jezus. Sorry hoor maar doe normaal. Ik had een beugel op mijn 21e. Een familie op zijn 40e. Wat maakt het nou uit? Het gaat om het resultaat!

Ik kreeg hem op mijn 15e en hij ging er pas uit op mijn 17e na mijn examens :’).
En niemand keek er raar van op hoor.