ik heb een vriendje ik ga geen namen noemen maar we hebben iets van 2 weken en ik ga in principe dan best wel snel maar ik wil dan eigenlijk met hem gaan zoenen. op de mond heb ik wel al een paar keer gedaan maar tongzoenen nog nooit daarom ben ik een beetje zenuwwachtig. het enige probleem is dat hij een beugel heeft, en dan denk ik dat het moelijk gaat lukken. op ik blijf haken ofzoo… xD maar heeft iemand tips en is het vroeg om te beginnen op 12de want een vriendin had dat ik bedoel wel zoenen hoor
Uh, ik heb ook een beugel maar ben nog nooit blijven haken hoor :"D Dat kan namelijk niet echt.
oke thxx
ik had ook een beugel maar had er toen nooit problemen mee gehad .
Ik neem aan dat je geen beugel aan je tong hebt hangen? Dan kan je ook niet blijven haken.
En of je nou een beugel hebt of niet, als jij dat gedeelte al zou raken zit je sowieso niet goed :'D
Ik heb zelf ook een vriend en een beugel, en ik heb er nooit last van gehad. Dus: geen probleem! (:
Misschien wilt ze z’n tanden likken?
Prrrrrr leuke fetishh
haha… maak je geen zorgen… Ik heb zelf beugel nog nooit blijven hangen… zelfs niet bij jongens die óók een beugel hebben (:
Haha, de kans dat je blijft haken is echt zó klein! Ik vind het echt knap als dat je lukt
En, of het (te) vroeg is, ik vind 12 wel gaan. (:
Blijven haken gebeurt echt zelden.
Je zoent toch ook met je tong en lippen, niet met je tanden?
Mijn ex-boyfriends hadden nooit last van me beugel, maarja ben blij dat hij eruit is. Zoent wel wat lekkerder