beugel...

-

ze groeien alleen terug, als je geen draadje achter je tanden hebt, of als je je beugel niet goed gebruikt ofsow iets. mijn beugel heb k nou een jaar uit, ong, en s nachts meot k nog steeds een bitje in, voor het geval ze anders teruggroeien. maar normaal gesproken schuiven ze niet terug ; )

ik heb nu een draadje onder en een nachtbeugel boven en dan blijft het wel gewoon staan hoor, ook als je hem er eerder uithaalt denk ik

Waarom wil je geen beugel als je zus getrouwen ? vet boeiend ?
ik zou hem dan nog gewoon 4 maand inhouden, dat is toch niet zo lang, en blijven ze zeker weten goed staan.

Wat is het probleem met een beugel hebben als je zus trouwt?
Dat snap ik niet helemaal =p.
Als de orthodontist zegt dat jij die beugel anderhalf jaar moet, dan zal hij wel gelijk hebben toch? Dus ik zou hem er niet uit halen, voor zo’n reden.

-

-

Oh naja, ik zou hem er toch maar mooi in laten zitten, want:
Risico lopen op toch nog scheve tanden en 1 speciale dag die beugel niet hebben (ik zeg niet dat het gaat gebeuren, maar worst case scenario staan je tanden weer scheef) , of hem erin laten zitten en een mooi gebit blijven hebben.

Je kunt ook lachen zonder dat je je tanden laat zien
Enne dat once in a lifetime…:'3

Zo zonde als je hem eruit zou laten halen, dan is het alsnog voor niks… De kans is groot dat ze dan terugschuiven omdat dan de wortels nog niet op de plek zitten waar ze moeten zitten…

Als je nou zelf ging trouwen snap ik het wel, maar laat die beugel nou erin zitten :3

Dat weet je niet. En wat heeft dit met school te maken?

beugel is echt niet het einde van de wereld & het is belangrijk dat de volledige behandeling gebeurt want op het einde worden de wortels verstevigd zodat je tande niet/minder snel weer verschuive

ik ben ook bijna 18 en heb m nog steeds…

Ik heb gewoon 4 jaar een beugel gehad en alsnog is alles scheef gaan staan

-

Zorg je dat je zus gaat scheiden, en dat ze dan weer bij elkaar komen :grinning: .
Of misschien kunnen ze wel je beugel eruit halen, en daarna weer erin zetten.
Deden ze ook bij Marissa ofzo, toen ze naar Cyprus ging, voor dat Junior Songfestival. Maar kost wel wat money.

Voor een 18/19 jarige kan je wel erg slecht Nederlands.
En doe is ff niet zo arrogant, hierdoor zal je alleen maar meer *** reacties krijgen.
Het kan ook niet ‘van zelf’ in het schooltopic komen, dat heb je ook echt zelf gedaan.

En verder wil je toch alleen maar horen dat je die beugel eruit moet halen, dus doe dat dan lekker.

Misschien staan je tanden na een jaar allemaal wel goed en kan ie er al uit, als dat niet het geval is zou ik hem toch laten zitten. Maar
met een ijzerdraadje achter je tanden langs blijven ze na je beugel wel recht staan hoor