Beugel

Hee allemaal,

Ik ben 16, en krijg maandag mn slotjesbeugel…
Vind het heel erg irritant, vooral voor foto’s, maar ik heb hem maar anderhalfjaar. dat valt nog best mee dus. Is het niet best oud voor een beugel? Zijn er nog meer meiden van net 16 die een beugel krijgen/hebben?

x

ik wordt over 3 maanden 16 en krijg ook een beugel… Maar waarschijnlijk krijg ik eerst nog een nachtbeugel en dan pas slotjes, maarja dan ben ik dus zeker wel 16 als ik die slotjes beugel krijg. Zelf vind ik het best oud voor een beugel en ik zit nu ook in de 5e ipv in de 4e. Iedereen heeft al een beugel gehad of krijgt er nooit een… Maar goed, liever nu een beugel dan mijn hele leven met scheve tanden rondlopen (niet dat het zo erg is, daarom hoefde het eerst misschien ook niet, maar ik wil het zelf toch wel :stuck_out_tongue:).

mijn zus is achttien en heeft nog een jaar te gaan

wat maakt het uit hoe oud je bent? gewoon denken aan je prachtige tandjes achteraf ^^

agree

Ik ben alweer paar maanden 16 en heb ook nog steeds mijn beugel…
Ik weet niet hoe lang ik hem nog moet, maar wss nog wel minstens een half jaar…
Als je er eenmaal aan gewend bent, vind ik het niet eens lelijk ofzoo hoor… :angel:

Het valt niet eens meer op x)
Zowat iedereen heeft een beugel…

Ik heb ook een beugel (bovenbeugel), en nog maar zo’n 4 maanden schat ik en mijn tanden (bovenkant he) staan nu al kaarsrecht op 1 tand na die er ietsje moeilijk tussen te persen is…
Dus ik schat zo’n anderhalfjaar zowiezo dat ik een beugel heb en dat is best kort, vriendin van me heeft haar beugel 3 jaar en zoveel maanden gehad
Ongelofelijk hoe snel het kan gaan (voor degene die meer geluk hebben dan), voor je het weet ben je er van af :wink:
En ik ben 17, maar leeftijd maakt niet uit voor een beugel.
En pijn zul je welleens kunnen hebben, met eten bijv. maar je krijgt er iets moois voor terug, denk daar maar aan!

Ik krijg ook een beugel, maar ik ben geen 16jaar.
Opzich leeftijd maakt inderdaad niet zoveel uit,
Gewoon denken aan je toekomstige mooie tanden :ok_woman:

xx

Ehm, ik was allang 16 toen ik m kreeg, en moet zo’n anderhalf tot 2 jaar.
Denk maar zo; Je krijgt er een mooi gebit voor terug, waar je je hele leven nog van kan genieten.

En wat is nou anderhalfjaar van de jaren die jij nog voor je hebt?

Beugels zijn, by the way, ook fucking hot. You should think about it, alle sexy mensen hebben beugels.

ik ben 17 heb ook een blokjes beugel, maar het maakt toch niet uit hoe oud je bent :wink:
achteraf heb jij mooie tanden :slightly_smiling_face:

15 bijna 16 en ik krijg over een maand mn beugel. ik heb der geen problemen mee. en wat is nou 2 jaar van je leven 0__0 achteraf ben je blij dat je die beugel heb gehad. =D

Tja, zoals ik je net genote hebt, in februari kreeg ik de mijne en zeiden ze dat ik er ook bijna anderhalf jaar over zou doen, en nu mag ie er waarschijnlijk in december al uit! Dus nog niet eens een jaar!

Ben 17 b.t.w :stuck_out_tongue:

En geloof me, het ging SNEL, voor mijn geveoel heb ik hem nog steeds maar “pas”!

Iemand die ik ken die’s volgens mij 24 ofzo en die heeft ook een beugel :3

Ah, 2 jaar later na dit topic geopend te hebben zijn jullie waarschijnlijk al van jullie beugel af, maar ik ben toch blij dat ik niet de enige ben die op z’n 16e nog met een beugel begint :slightly_smiling_face:

Jaa ik krijg er ook een over 2 maanden, ben nu ook 16 :pensive:

indd. De helft van Nederland heeft een beugel gehad volgens mij.

Maar ik snap het nut van dit topic niet?

BTW: Er zijn genoeg mensen zelfs mensen in de 50 die een beugel hebben.