Beugel vraagje

Hee, ik krijg dus een beugel, niks mis mee. Ik weet al dat het pijn zal gaan doen, maar hoe moet ik 't doen met lunchen op school?
Ik kan moeilijk mijn tandenborstel meenemen & tanden gaan poetsen, als ik bijvoorbeeld chocolade eet, blijft dat in mijn kiezen zitten, zeg maar erop… en met een beugel zal dat vast nog wel erger zijn…

Tandenstokers, zou dat helpen? x

Je kan je tandenborstel toch wel meenemen? Als er een wasbak is in de wc. Ik heb nog mensen daar hun tanden zien poetsen bij ons. Of misschien mondspoelmiddel ofzo? dat je gewoon in de lavabo kan uitspuwen. Ik wet niet of je hiermee het vuil ervantussen krijgt. Succes ermee!

Ik had vroeger ragertjes ofzo, dat lijken kleine tandenborsteltjes voor tussen je beugel :stuck_out_tongue:

Ik had aan een flesje water eigenlijk wel genoeg, beetje spoelen en dan zat er eigenlijk niks tussen!

ik had altijd een ragertje bij me, die kan je gewoon kopen in de drogist (maar meestal krijg je die gewoon bij je beugel).

Oke thanks :slightly_smiling_face:
Ja ik kan opzich wel een tandenborstel meenemen, alleen bij ons zijn de wasbakken die kraantjes ervan bestwel laag & je word raar aangekeken als je je mond spoelt, misschien kan ik dat wel proberen, gewoon in toilethokje (:

[i]ik ben verslaafd aan mijn tandenstokers!
haha
na iedere maaltijd doe ik ff stokeren,
gewoon in de auto/bus of aan tafel op het werk.

als mensen raar kijken zeg je toch gewoon iets als:
“wat? wil je dat ik uit mijn mond stink dan?!”

persoonlijk zou ik er niet voor kiezen om tanden te poetsen op school,
ik ben een beetje vies van dat soort dingen! ghehe [/i]

Ja daarom het is niet zo schoon nee, maar hoe gebruik jij tandenstokers? Want als ik ze tussen mijn tanden probeer te doen zegmaar, dan buigt dat puntje naar de zijkant of het breekt af :stuck_out_tongue:

dat is een kwestie van oefenen!
bij mij braken ze eerst ook af,
maar nu is de tussenruimte groot genoeg zegmaar!
ik heb nu de:
oral B tandenstokers mint extra fijn
die zijn heel dun en plat, maar wel stevig!

http://i101.twenga.com/mooi-gezond/tandenstoker/oralb-oral-b-tandenstokers-tp_5396219105609571781.jpg

Oke thanks (: