Beugel vraagje :)

weg

dat is bij iedereen anders, dus dat zul je gewoon van de ortho de horen krijgen :wink:

Sorry ik zou het niet weten, heb geen verstand van beugels ;$

Ik had ook vampiertandjes. & mijn 2 voorste tanden stonden half over elkaar heen. Heb mijn beugel wel 5jaar gehad…

@chocolaatje

Ja i know, maar misschien, heeeel misschien is er iemand met hetzelfde gebit? Of dat iemand ook zo’n benaming had van dat Angle klasse 2/1 gedoe haha

Waarschijnlijk krijg je in ieder geval blokjes, maar het zou kunnen dat je ook een andere krijgt.

Een vriendin van mij heeft dat had dat ook en toen heeft ze een buitenboordbeugel gekregen. Maar misschien krijg jij wel iets heel anders hoor =P

Oke ja ik had al het idee dat ik of een buitenboord zou krijgen, of heel lang met een beugel lopen want ze staan niet bepaald recht :stuck_out_tongue:

tja ik heb ook vampiertanden. :stuck_out_tongue:

'Hey, ik ben vandaag naar de tandarts geweest, en ik vroeg of ik al een beugel zou kunnen krijgen, ik ben nu 15 en word in de zomer 16. ’

wat bedoel je met ‘al’? Ik had op mijn 9e al een beugel haha (:

Een klasgenoot van mij had ook zo’n gebit, ze kreeg een blokjes beugel. Na een jaar ging hij dr al uit en haar gebit is nu echt heel mooi recht. :grinning:

O ja, dat heb ik ook gehad, maar enkel voor 's nachts! En de beugel die ik had waren gewoon blokjes!

@loedewiek
Nou omdat mijn tandarts zei dat ik eerst mijn gebit goed moest gaan verzorgen, ik heb vroeger vaak de poetsbeurten overgeslagen & dat moet ik nu dus inhalen, ik ben al goed opweg nu maar ik moest eerst mijn gebitshygiëne onderhouden, ofzoiets zei hij haha.

denk slotjes

je moet echt naar de ortho gaan om dat te vragen, een beugel is bij iedereen verschillend. Hij zegt ook hoe lang je hem moet waarschijnlijk, en als je er dan geen zin meer in hebt/ of juist wel maak je geen/wel een volgende afspraak

Okee :slightly_smiling_face:
Thanks allemaal (:

maaaaaaar als je een beugel gehad hebt, ben je zeker tevreden met het resultaat! (:

@lifeisaparty16: Ja zeker, ik ben al blij als mijn voortanden wat naar achter staan.

Maar met eten enzo, op school, dan kan je niet zomaar even je tanden gaan poetsen als alles er tussen zit. In elk geval bij ons op school lacht iedereen je uit en blablabla

als je een moeilijk gebit hebt moet je toch juist een beugel? ik zou het doen, ook al ben je al bijna 16. ben bijna 18 en ben er ook net een week van af. maar was t waard!

Ik denk dat je blokjes krijgt, maar geen idee of je nog iets anders krijgt.

waarschijnlijk krijg je eerst een applicator, zo’n inklik ding om ruimte tussen je tanden te maken.