beugel verwijderen

dames, kun je je blokjesbeugel ook laten verwijderen door een andere orthodontist? zoja, wordt dit dan volledig vergoed?

Volgens mij wel. Misschien je zorgverzekeraar bellen?
Je bedoelt dus een hele andere zaak zegmaar?

Ja hoor, iedere ortho kan dit (en hoort dit te kunnen) ik denk wel dat het vergoed wordt, maar daar heb ik niet zo veel verstand van BD

denk het wel, maar wrm wil je het ergens anders dan?

Ja dat kan wel, hoezo?

ik heb gezeik met mijn ortho, en mijn zorgverzekeraar helpt niet mee.
dus dan maar bij een andere ortho, want het is tijd dat ie eruit gaat.

ik heb gezeik met mijn ortho, en mijn zorgverzekeraar helpt niet mee.
dus dan maar bij een andere ortho, want het is tijd dat ie eruit gaat.

Elke ortho probeert je zo lang mogelijk te houden vanwege geld.

ik heb mijn beugel sinds mijn 16e, en ben nu 20. ik zou een kaakoperatie krijgen, nooit van gekomen. en toen heeft ie na 2jaar het draad eruit gehaald, dus heb nu alleen de blokjes nog. ik heb in de afgelopen 2 jaar veel heen en weer gebeld. ortho zegt ga naar je zorgverzekeraar, en zorgverzekeraar zegt ga naar je ortho.

+ bij mij zou alles vergoed worden!

Ja, i kwas verhuisd, en toen moest ik dus ook naar ee nandere orthodontist. Volledig vergoed.

Dit had ik ook, had 'm op me 12e en ging eruit op me 17e. Na veel gepraat en gezeur was het mij toch gelukt dat ze 'm eruit zouden halen.
Als je vaste ortho maar dat ding er niet uit wil halen, zou ik naar een andere ortho gaan. En volgens mij wordt dit idd vergoed.

Er zit geen speciaal ‘slotje’ op waar alleen jouw ortho bij kan xD dus natuurlijk kan dat =)

okee, dankjulliewel.