Beugel uit bandeau bikini halen...

Hai,

Ik heb vandaag een nieuwe bandeau bikini binnen gekregen, maar voor het eerst is dit een bandeau bikini mét beugel. De cupmaat (waar de beugel valt) is echter véél te klein! Ik heb een kleine C-cup en de bikini zowel in maat M als L besteld, maar mijn borsten passen er echt met geen mogelijkheid in. De beugel valt dan op mijn borst. De rest van de bandeau bikini valt echt prima, het ijzertje aan de zijkant ligt mooi achter mijn borst. In de omtrek is de bikini in maat M ook hetzelfde als andere bandeau’s die ik thuis heb liggen.

Ik vind het zo’n leuke bikini (precies wat ik zocht), maar het enige probleem is dus die beugel die op mijn borst ligt. Ik bedacht me dat ik deze er eventueel uit zou kunnen knippen, ik heb dit niet echt nodig voor ondersteuning. Ik wilde toch graag even weten wat anderen hier van dachten of hier misschien ervaring mee hebben… Ik hoor 't graag! :wink:

ja dat kan toch? aan de zijkant een klein gaatje maken, dan kan je de beugel er zo uittrekken als het goed is, een paar steekjes met draad en de bikini is weer dicht.

Ik denk dat het wel kan…