Beugel struggle

Heey

ik heb een beugel van nu 9 maanden en in november mag die er uit en dan heb ik hem 12 maanden en ik heb spleetjes tussen me boven tanden tussen me voor zijtanden hoektanden alles en ik weet niet of dat altijd blijft heeft iemand tips?

Je tanden maken ruimte om anders te gaan staan, heb ik ook gehad, is vanzelf weer goed gekomen. :wink:

thanks! :slightly_smiling_face: hoe zag t bij jou er uit als k vragen mag? kijken of we t zelfde hadden

Het vergelijken van een gebit heeft geen zin, elk gebit is anders. :wink:

Zal inderdaad wel bij iedereen anders zijn maar je kon tussen m’n tanden doorkijken.

oke bij mij ook is het nu weg bij jou?

^Yep :slightly_smiling_face:
Je kan het eventueel aan je tandarts vragen, maar volgens mij gaan ze altijd weg als het door je beugel komt.

Ik had dat eerst ook en dacht van what the hell zijn ze aan het doen, over ruim een maand, 28 september, mag mijn beugel eruit en hoef dan alleen een nachtbeugel en spalkjes en naar de tandarts om een tand op te laten vullen. Ik zie nu waar ik bijna 2,5 jaar lang, vijfduizend keer per dag mijn tanden poetste en pijn had als ik een nieuw draadje kreeg of mijn beugel werd aangedraaid.

oke :slightly_smiling_face: zijn ze bij jou weer recht?
en heb jij je beugel nog dus?

Zelfde probleem! :confused:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-officiele-beugel-topic-270995.0.html

Algemeen beugel topic!