beugel kwijt wat nu?

hoi,

vandaag ben ik bij de ikea mijn beugelkwijtgeraakt, ik had het nog nagevraagt
maar zoals ik al verwachte hebben ze mijn beugel niet gevonden… nu
moet ik zelf de beugel betalen tenzij de orthodontist zegt dat ik em niet meer hoef.
of dat de verzekering het betaald, heeft iemand ervaring? ik zit bij
iza en volgesmij verzerkeren zei maar 1 malig…

straks moet ik 500 euro terug betalen iemand een ideetje hoe ik
het snel bij elkaar krijg?

ik richt wel een josine fonds op hahahah nee dat is niet zo handig

Je tekst leest heel irritant. Trouwens ik heb geen idee wat je kan doen, vergoed de verzekering echt niks?

Volgens mij wordt dat gewoon verzekerd…

Goed zoeken!

Volgens mij krijg je gewoon een nieuwe, net zoals als ie kapot gaat dan word het ook gewoon gemaakt toch?

waar ben je hem kwijt geraakt?

wtf je raakt dat ding toch niet kwijt… en als ik hem vind zou ik echt niet dat ding willen oppakken… Gadver

maar die mensen maken gewoon een nieuwe zonder kosten…

eh bah. :sob::muscle:

wat voor soort beugel had je dan? want normaal kan je je beugel toch niet verliezen??

ik had em in een servetje op mijn dienblad gelet wnt ik ging eten maar
nu is die denk ik gewoon weggegooid …

dus niemand kan em ook vinden hihi

De IKEA is gigantisch(er staat toch ikea ?) dus wie weet vinden ze hem over een paar dagen ofzo, maar hoe raak je zo’n ding ooit kwijt ? Kijk thuis kan ik begrijpen maar ergens anders hou je hem toch gewoon in ?

En daarnaast zou ik zeggen: bel de orthodontist

gehemelte

En nu zie ik jou post, en slaat die van mij nergens meer op.

Ik ben een keer mijn knuffel kwijtgeraakt, ik heb 2 dagen niet kunnen slapen en toen heeft mn lieve vader 50 kilometer naar de Gamma gereden, ze waren ook nog eens aan het verbouwen dus dat was al ehlemaal drama, maar uteindelijk heb ik m teruggekregen.
Twee weken later ben ik m in Dronten kwijtgeraakt, en nooit meer teruggevonden ;(
Ik denk trouwens niet dat het ikeapersoneel de vuilnisbakken voor jou gaat doorzoeken haha xd

haha x) ik vond het al raar waar je ikea vandaan had gehaalt

haha aaah dat is zielig :frowning_face: hihi

nee dat denk ik ook niet, nouja ik ben hem dus officieel kwijt

Het lijkt me dat de verzekering zo’n ding wel móet vergoeden. Kun je niet even googlen?

ik dacht eerst ook : waar staat dan Ikea.

dom

tja et kan iederee die een beugelheeft overkomen :slightly_smiling_face: