Beugel gaat er bijna uit

Hoi iedereen,
Nog 1 week en dan mag mijn beugel er eindelijk uit na 1,5 jaar!! Ik ben zo blij en kan echt niet meer wachten :sunglasses:

Zijn er hier meiden die ook een beugel hebben gehad? Ik vraag me af of het pijn deed toen ze je beugel eruit haalden en hoe alles ging ! Ik ben best bang dat het pijn zal doen haha

Deed geen pijn bij mij, alleen mijn tanden voelden ineens mega glad aan, dat was wel grappig.

Het deed bij mij absoluut geen pijn. Wel voelt het de eerste dagen een beetje alsof je ineens geen tanden hebt omdat ze zoveel dunner en gladder geworden zijn. Dat is wel heel gek, maar dat gaat wel weer over.

Het enige dat echt vervelend was in eerste instantie was het spalkje, daaraan heb ik mn tong opengehaald maar verder was het niet echt vervelend.

Zover ik me nog kan herinneren deed het geen pijn. Het voelt alleen erg vreemd de eerste paar dagen, maar je went er snel aan.

naah doet geen pijn als ze hem eruithalen, ze klikken het een soort van los ofzo kweet nie precies, kan daarna wel beetje pijn doen omdat er opeens geen druk meer op je tanden staat maaar daar had ik geen last van
ook wel grappig dat t opeens heel glad voelt

Oooh wat fijn voor je! Was die 1,5 jaar ook zeg maar de verwachte tijd die ze van te voren hebben gezegd?
Bij mij zeiden ze dat ik de beugel maar 1 jaar nodig had, en in januari heb ik 'm een jaar dus ik hoop dan dat hij er bij mij uit mag :cold_sweat: