Beugel eruit.

de eerste 4 dagen toen die van mij erin zat deed pijn! vooral s’morgens en met eten, die van mij mag ik ook over n paar maanden eruit, maar er is juist meer ruimte tussen gekomen! -.- echt dom, maja

dus het erin doen doet niet egt pijn maar daarna wel ??
x

Jep. je snapt het :slightly_smiling_face: de eerste paar dagen moest ik in iig vloeibaar eten xD

Mijne is er eregister uitgegaan!
die spalkjes zetten duurde nog het langst!
eruit halen was wel pijnlijker vond ik dan erin zetten
als ze die ringen om je kiezen wegtrekken bijv. :open_mouth:
maja ik ben ook een mietje hoor
was egt glad heel grappig :stuck_out_tongue:
Suc6 ermee

okee :grin: thnx :grin: xx

Mijn beugel is er woensdag uitgehaald !! Oee ben er zuper blij mee en is mooi geworden… mocht ook wel na 2 jaar… Jaa valt wel mee dat t pijn doet, k had nogeens door dat ze me brackets eraf haalde, maar daarna halen ze de lijm eraf en toen ging die vrouw de hele tijd met dat boortje ovre mijn tandvlees, heel fijn .
Zal wel aan haar gelegen hebben,

Oeef, ik moet hem nog tot begin 2009, en heb hem al vanaf vorig jaar, grrr.
En het erge is dat mn tanden niet eens heel erg scheef stonden ofzo, maar er moesten 3 (!) kiezen getrokken worden, en die ruimtes moesten worden “opgevuld” zegmaar…
Maar wel heel leuk voor jullie dat jullie er geen meer hebben! Geniet er maar lekker van!:smiley:

mijn beugel is er ongeveer al 3 weken uit xD
het deed geen pijn ofzo, het gaat heel snel. Alleen het schoonmaken duurt zo lang :W en ik werd er helemaal misselijk van. Maar dat kan ook komen doordat er een meisje,die op een stoel naast me lag, zat te kotsen

Oh en het ging bij mij alleen maar om 1 tand

oh en ik heb nog een draadje achter m’n tanden, maar bij 1 tand is de lijm er al af :pensive:

mijn beugel is dr nu iets van 3 jaar uit :slightly_smiling_face: Dat is echt vet fijn als je beugel eruit is. je tanden voelen dan heel glad aan en die spanning is eraf dus je hebt helemaal nergens meer last van :grinning:

Zooo, dan weet ik dat dan ook… Hoe de beugel verwijderd wordt.
Maar ik moet nog even wachten, heb hem pas van 28.09.2007 (vaste beugel). Duurt dus nog wel even bij mij, net als tessiee3…

@tessiee3 jij tot 2009, wanneer dan in 2009. Ik moet 2 a 2,5 jaar de vaste beugel dragen, maar ben wel blij dat ik van 21.12.2007, mijn buitenboordbeugel hoef te dragen… Slaap zich een stuk beter.

Zooo, dan weet ik dat dan ook… Hoe de beugel verwijderd wordt.
Maar ik moet nog even wachten, heb hem pas van 28.09.2007 (vaste beugel). Duurt dus nog wel even bij mij, net als tessiee3…

@tessiee3 jij tot 2009, wanneer dan in 2009. Ik moet 2 a 2,5 jaar de vaste beugel dragen, maar ben wel blij dat ik van 21.12.2007, mijn buitenboordbeugel hoef te dragen… Slaap zich een stuk beter.

Al een goed en gezond 2008.

mijne mag 14 januari eruit:D

mijne is er ook nog niet zo heeel lang uit en ben dr echt heel blij mee!!
:grinning::D:D Killersmile:D:D:D

Het uithalen was trouwens best eng vond ik (A) eerst gingen ze die ringen om mn kiezen eruit halen en dat ging bij mij nogal hardhandig… kvroeg me echt af of het wel goed ging:P maar daar hoef je niet bang voor te zijn want dat is normaal niet zo:P en dan gaan ze met een tang heel snel je plakkers eraf halen, dat deed soms een beetje pijn maar viel mee…
eerst haalden ze natuurlijk de draad eruit xD

Beugel…
http://ninanijn.hyves.nl/…RF/fotos/82616075/0/X-Nb/

Beugelloos…
http://hyves.nl/index.php…7483285&media_secret=VKXc
kheb alleen wel het gevoel dat mn bovenlip wegvalt :stuck_out_tongue:

foto van hoe het eerst was heb ik niet meer…