Beugel eruit.

Haay haay,
In december mag me beugel eruit (heeft de hij gezegt)
maar is jullie beugel er uit en hoe ging dat en heb je een foto hoe het is geworden =D
ik kan echt niet wachten :stuck_out_tongue:

Ah dat is leuk! Nja die brackets worden er afgetrokken met een soort tangetje en bij mij deed het niet echt pijn. En er werden inderdaad foto’s gemaakt van hoe het was geworden, die werden toen vergeleken met de foto’s van het begin. Je tanden voelen echt superglad als je beugel weg is! :stuck_out_tongue: Mja afgelopen dinsdag ben ik voor de allerlaatste keer bij de ortho geweest!

Dat is altijd leuk, er naar uit kijken wanneer je beugel eruit mag. Bij mij deed het helemaal geen pijn toen ie eruit ging, hij deed een dingetje los en hij roetste zo mijn beugel eraf, en toen had ik ineens supergladde tanden :wink: En nu staan ze mooi op een rijtje xD

Ik vond het eigenlijk ook best wel snel gaan. Ik dacht zo van: ‘oh zijn ze nu al klaar’.

OOeehh ik kan echt nie wachten :stuck_out_tongue: hebben jullie foto’s ?

Ik heb een beugel gehad, hij is er nu al 1.5 jaar uit.
Alles staat gewoon netjes recht. Ik vond het geen prettig gevoel toen hij eruit werd gehaald… maar niet pijnlijk ofzo.

Ik wil ook dat die van mij eruit gaat, ik wordt der gek van =O pfoe

Mijne is er een paar weken geleden weer uitgegaan! Toen hij er voor het eerst uitging ging alles weer scheef staan (omdat ik hele kleine tandjes heb) dus moest ik weer slotjes.

Maar goed, nu zijn ze dus eruit, en gelijk daarna zijn mijn mini-tandjes opgevuld :slightly_smiling_face: Resultaten-foto komt later!

Ah, wat lijkt me dat frustrerend! :stuck_out_tongue: Mijn beugel gaat er bijna uit… maar die ortho die rekt wel de tijd zeg. Het zou rond de anderhalf jaar duren, zit nu al bijna tegen de twee jaar aan. En laatst stond bíjna alles goed, was er d.m.v. veertjes wat ruimte gemaakt… is er één tand ertussenuit geglipt, dus scheef gaan staan… Grrrr!:stuck_out_tongue:

Jaa erg is dat he! En vaak verdraaien ze het ook nog zo dat het lijkt alsof het je eigen schuld is -__- Nou ik ben blij dat ik er vanaf ben!

Die van mij mag er 1 november uit!! xD

Wat me dus ook opvalt heel vaak zeggen ze dat ie er uit mag. Maar dan ben je daar en dan verschuiven ze het toch weer omdat het nog niet helemaal goed is. Echt zo frustrerend, had een vriendin van me ook al. <_<

de beugel is er zo uit alleen dan moet alle lijm eraf en dat is echt irii maar het resultaat vind ik zelf vet mooi en mijn vrienden ook!! alleen dan krijg je daarna nog wel een draadje achter je tanden of een nachtbeugel want anders staat het zo weer scheef

Mijne mag er ook bijna uit :grinning:. Vorige keer dat ik naar de ortho moest, gingen ze foto’s maken en zouden we een afspraak maken voor wanneer hij eruit mocht. Stond het nog steeds niet helemaal goed. Moet ik nog een maand wachten -.-. En het staat al heel lang helemaal recht!

hmmm. die van jullie gaat er bijna uit, en die van mij gaat er overmorgen pas in:O

aaaahw, tot en met de 3e zei elke tandarts: “jou tanden zijn perfect. heb je al gebeugeld?” echt zo “neee! :grinning:” en toen. pats boem, val van me fiets. en zijn er 2 tanden verschoven. en de tandarts vond dat niet mooi, want je zag het toch bijna. Dus nu loop ik in me eindexame klas, met een beugel ;|. Kheb hem nu 6 weken. Echt vernaait.

Hmm…ik heb m’n beugel nu ruim een maand, maar ik verlang er nu al naar als ie eruit mag…Kben nl. al 17, en ik vind het echt 3x niks dat ik een beugel heb…afwachten maar… :crazy_face:

hee… ik moet nog een beugel ;$ doet het pijn als hij er in word gezett? x

Nee, je ligt alleen best lang… dus toen ik opstond werd ik draaierig en viel ik tegen me vader aan… dus blijf eerst even zitten :wink:

hmm.
als hij 2 uurtjes zit… heb je pijn(A)
die van mij is er alweer een tijdje uit.
en ik vind het heeeel chil, dat ie eruit is.
staat recht, alles.