beugel eruit, tanden ziek breed!

vandaag ging mijn beugel eruit.
en mijn tanden zijn zooo breed
en de assistente zei dat het normaal was,maar zoo breed als mijn tanden is niet echt normaal
ik snap het gewoon niet :anguished:? :anguished:?

heeft iemand dit ook gehad toende beugel eruit ging?
tnxx

Mijn tanden leken toen ook opeens súper groot, maar daar ben ik vanzelf aan gewend geraakt. Ik denk dat het er aan ligt dat ze door de beugel gewoon kleiner lijken en je dan even moet wennen als je jezelf weer in de spiegel ziet zonder beugel. Dus ik zou gewoon even afwachten wat je er over een weekje van vindt :slightly_smiling_face:

ja lief dat je reageerde!
ja ik reageerde best overhaast,maar ik zal afwachten,ik denk wel dat ik gwn aan ga wennen.

Ik schrok me ook rot toen ik voor het eerst in de spiegel keek toen mn beugel er uit was. 6 jaar lang een beugel en toen opeens enorme tanden,

Het komt wel goed je moet er gewoon even aan wennen.

Ik heb nog steeds mijn beugel… :’(
Maar ik hoor vaker dat als die beugel eruit is dat je je tanden ‘‘lelijker’’ vind dan met beugel. De vriend van mijn broer zei tegen mij ‘Toen mijn beugel eruit was, dacht ik echt van woow ik wil mijn beugel terug. Mijn tanden leken zo groot’’

Je went er heus wel aan :wink:

succes nog met je beugel!!
haah dat was precies mijn reactie,ik dacht echt zo van doei geef me mijn begel maar terug. En ik was ook zoo blij vandaag dat mijn beugel eindelijk eruit mocht.

Ik wacht nu ook tot alle ijzer uit mijn mond mag! Ik wil weer eens fatsoenlijk mijn tanden poetsen :sob::muscle:

Had ik ook, echt een paardenbek ineens, haha. Het went vanzelf! Als je jezelf ziet met beugel na 5 jaar zonder beugel denk je echt OMG heb ik daarmee rondgelopen?!

whaahhah paardenbek zo voelde ik me zelfs,mijn broertje zei tegen me zelfs je lijkt op een ezel :rage:

haha ja het is wel een hele bevrijding zonder beugel,maar ja ik vind de spalken wel kut.
:hammer: :hammer:

Ik had maar 2 jaar een beugel, het was wel raar toen die er uit was. Ik vind het zo wel mooier dan met.

Ik had precies het zelfde en had mn beugel maar zes maanden. Toen ik het spiegeltje in mn handen kreeg schrok ik echt en dacht o god waar ben ik aan begonnen. Maar nu is het helemaal oke :slightly_smiling_face:

jaaa zoo herkenbaar haha,is wel effe schrikken. het ziet er zoo scheef uit en groot uit. :hammer: