Beugel elastiekjes

Hoi ik heb een blokjesbeugel, en krijg binnenkort elastiekjes. Alleen weet ik niet zo goed welke kleur ik moet nemen. Ik draag zelf kwa kleren wel van alles maar veel zwart en grijs enz. Maar ik hou ook van blauw. Weten jullie misschien iets?

Ik raad aan geen witte te nemen, want die verkleuren heel snel door voedsel! Zwarte lijken mij ook niet meteen best, aangezien het dan kan lijken dat je voedselresten hebt tussen je beugel. Als je graag blauw hebt, gewoon voor gaan! Je gaat waarschijnlijk elke bezoekbeurt een andere kleur kunnen kiezen :slightly_smiling_face:.

heyhey ik heb nu geen beugel meer maar zelf had ik altijd zwarte elastiekjes want dat vond k zelf het leukste. zwarte elastiekjes vallen ook niet heel erg op ofzo

Ik was erg jong toen ik een beugel en elastiekjes had en had toen elke keer een andere kleur. Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik voor doorzichtige elastiekjes gaan als dat mogelijk is.

^ Doorzichtige zou ik ook voor kiezen ja. (Ik heb gelukkig een slotjesbeugel) en toen ik 16 was, had ik een blokjesbeugel (bij een hele vervelende ortho) koos ik voor rood en zwart, geen idee waarom ik dacht dat dat mooi zou zijn achteraf :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wist niet dat die elastiekjesbeugels nog werden gegeven :cold_sweat:
Ik zou in ieder geval geen doorzichtige nemen, die slaan op een gegeven moment gelig uit. Ik zou dan eerder voor grijs gaan (zelfde kleur als je beugel zelf zegmaar).