Beugel elastiekjes

Hee. Ik moet dus van mijn ortho elastiekjes gaan dragen die ik 4x per dag moet verwisselen ivm rekbaarheid. Maar hoe doen jullie dat bijv op school? En wanneer verwissel jij ze altijd?

Gewoon op school verwisselen in de wc’s? Ik zou verwisselen als je wakker wordt, rond lunchtijd op school, 's middags als je weer thuis bent en laatste keer voor het slapengaan.

Ik wissel ze gewoon als ik ga eten, ontbijt, middageten, avondeten en in de avond weer voor ik ga slapen.
/Kijk wel uit dat er geen spetters op de spiegel vliegen op school ;w;/
/Ben er schuldig aan op mijn werk/

hey, ik heb nu perfecte tanden
ik heb dat ook gehad, ik deed dat dan altijd wnr iemand het niet zag xD
op toilet,of als iedereen al uit het klaslokaal is fz

Ik deed gewoon bij de lunch die elastiekjes verwisselen, voor het eten deed ik ze uit en stopte ik ze in mn broodtrommel of gooide ik ze later in de prullenbak, en na het eten gewoon nieuwe.
Het is niks vreemds of engs ofzo, zoveel mensen hebben een beugel (gehad) dus die weten echt wel wat je doet, niks om je voor te schamen dus :slightly_smiling_face:
En anders kan je altijd nog die dingen in je zak stoppen en naar de wc gaan :stuck_out_tongue:

Ik verwisselde mijn elastiekjes eigenlijk altijd als ik ging eten. Dan haalde ik ze eruit om te gaan eten en deed ik erna nieuwe in (dit was denk ik wel vaker dan vier keer per dag). In mijn klas deed eigenlijk iedereen dit, dus het was niet echt gek om dit in het openbaar te doen.