Betty Roses ♥ H&M/LOOKLET fashion contest! ♥ Geëindigd!

Finals Betty Roses H&M Contest! Met alle deelnemers, cijfers, eindcijfer & final rank. Winner of all: “oneflyingbird” (Het kan zijn dat gebruikersnamen van deelnemers niet meer overeen komen met nu. Omdat er veel gewijzigd wordt & de afbeelding wijzigt niet mee.)

http://oi44.tinypic.com/nyyash.jpg

http://oi44.tinypic.com/2daiz44.jpg

Finals Betty Roses Looklet Contest! Met alle deelnemers, cijfers, eindcijfer & final rank. Winner of all: “XRBN” (Het kan zijn dat gebruikersnamen van deelnemers niet meer overeen komen met nu. Omdat er veel gewijzigd wordt & de afbeelding wijzigt niet mee.)

http://oi43.tinypic.com/2luavrd.jpg

http://oi39.tinypic.com/15qdwno.jpg

[size=11pt]DANK AAN:
Girlscene
H&M
Looklet
Tinypic
Picasa 3
Dafont

& jullie aanwezigheid, inzet & gezelligheid! :bowing_man:

Ik doe mee, leuk idee!

Leuk! :slightly_smiling_face:

Je staat erbij!

Leuk, ik doe mee!

I’m in! :slightly_smiling_face:

Ik heb het uit luiheid even met de link gedaan hahaha

Ik heb gekozen voor een redelijk simpele en comfortabele outfit met een leuk shirtje en verder basic items. De vrolijke accessoires maken het geheel af. Mijn outfit is ongeveer 112 euro, wat ik best wel redelijk vind voor schoenen, een tas en verder ook gewoon nog kleren haha. Ik heb niet heel erg uitgepakt omdat ik het dan had geforceerd aangezien ik op een normale dag meestal zoiets aantrek! Kortom ben ik dus dichtbij mezelf gebleven maar heb ik wel gelet op kleurcombinaties etcetera.

tja ik ben nogal een apart geval. de ene dag ben ik van de hartjes, de bloemetjes en het kant, en de andere dag van de spikes, het zwart en doodshoofden :’). zoals je ziet ben ik vandaag van het eerste. dit is nou echt iets wat ik op een warme lentedag zou dragen. deze outfit doet me denken aan madeliefjes en een romantische date in een open weide, vlak bij een kabbelend riviertje. ik kan de wijn en het stokbrood bijna ruiken (ik heb een te grote fantasie). qua budget heb ik het rond de 85 euro gehouden, zelf vind ik dit meer dat redelijk. de tas is ook lekker groot dus daar passen al mijn schoolboeken in, en eventueel wat wijn en stokbrood (daar ga ik weer). naja. dit is het dus. ik hoop dat je het mooi vindt! :slightly_smiling_face:

XX succes iedereen! (en wat een leuke beginpost! veel beter dan al die standaard H&M contests.)

Super meiden! Leuk dat jullie meedoen!

Origineel contest idee! Kan ik ook meedoen?

Ik hou van kleurrijke en fashionable outfits, maar die tegelijkertijd ook draagbaar en comfi zijn! Ik heb gekozen voor het weer van de afgelopen tijd, grijze lucht en somber weer van ongeveer 10 graden (yeah gelukkig wordt het deze week eindelijk weer mooi weer!). omdat ik de laatste tijd veel in de UB heb gezeten heb ik mijn comfi stijl hier ook terug laten komen. simpele sneakers en een losse trui, daaronder wel een singlet in de hoop dat de zon gaat schijnen. Ik hou dus ook wel van kleur, terug te zien in de legging. Het leuke van deze legging vind ik dat het voor een beetje originaliteit in mijn look zorgt, daar hou ik wel van. Ik heb me redelijk aan m’n eigen budget gehouden, onder de 100 voor een hele outfit. De tas is wat duurder, maar dat mag ook wel want ik zou m vaak gebruiken (goed overal bij te dragen, ruim voor studiespullen, etc)

Natuurlijk kun je meedoen! Ik heb je erbij gezet!

Goede morgen iedereen! Een mooie nieuwe dag, voor mooie nieuwe outfits!

Hee, hoe krijgen jullie het voor elkaar om die kleding in dat poppetje te plakken? X

@bonny: Je kunt op de website van de h&m het poppetje maken. In de beginpost staat een link! Dan kom je direct in de paskamer en kun je beginnen met je outfit!

UPje!

I’m in!

ik ga voor een beetje chille alledaagse look. Aangezien het nu wat warmer wordt dacht ik dat ze wel gewoon een hempje aan kon maar wel iets langs eronder. Omdat het hempje en broekje niet zo sterk opvallend zijn koos ik voor een statement ketting die matcht met de armbanden en rode schoenen.

zelf zou ik verder het hempje een beetje half in de broek stoppen aan de voorkant maar dat kan ik niet doen:p

Leuk dat je mee doet! :relieved:
Ik zet je er even bij :slightly_smiling_face: