Better Call Saul (Breaking Bad spinoff)

Welkom, welkom.

Ik heb geen idee of er heel veel mensen zijn die Breaking Bad hebben gekeken, maar goed, it’s worth a try. Dit is het topic voor de spinoff van die serie, die over Saul Goodman zal gaan!

Better Call Saul is een Amerikaanse televisieserie bedacht door Vince Gilligan en Peter Gould. De serie is een spin-off van de succesvolle serie Breaking Bad, waarin het personage Saul Goodman (Bob Odenkirk) een rol speelt als crimineel advocaat. In Better Call Saul wordt het leven van de advocaat, voordat hij Walter White, de hoofdpersonage van Breaking Bad, leerde kennen, verder uitgewerkt. Saul is in de serie de protagonist.

Dus, zijn er mensen die dit kijken? Vandaag kwam de eerste aflevering uit, morgen komt de tweede en vanaf dan is het er elke dinsdag op - als ik het goed heb.
Ik heb de eerste aflevering gezien en ik vond 'm heel leuk. Ik vind Saul Goodman sowieso een geniaal personage uit Breaking Bad, dus ik vond het heel tof om te lezen dat er een serie over hem zou komen.

BB is mijn favo serie en ben heel blij dat ze ook een serie maken over Saul, ik heb vanochtend een stukje gekeken ziet er leuk uit. Saul vind ik zo’n grappig character. :slightly_smiling_face:

Ga binnenkort wel even kijken! Lijkt me een leuke serie!

Ik vond breaking bad echt zo’n goede serie dus ga deze serie binnenkort ook maar eens proberen

Alle twee de afleveringen gezien :grinning: Im a fan!