Betrouwbare verkopers!

Maar ze staat er al in maar toch Antimatter is heel erg betrouwbaar! Ik kreeg een hele mooie rok heel snel binnen!

Ik heb haar erbij gezet, omdat ik weet dat ze een aantal keer in t vorige topic is genoemd
Dat heb ik ook teruggevonden met google,
Daarom heb ik lleoniiec er ook bijgezet, omdat ik weet dat ze in t vorige topic genoemd is

Jammer dat de hele lijst nu dan weg is. Ik stond er ook vaker in genoemd, en sta er niet meer bij :frowning_face:

Jeeeeej mun oorbellen + Earcuff zijn binnen!
Dankjeeweel `juweeltjes!

Snel, goed ingepakt en de verzendkosten waren iets meer en ze heeft het toch verstuurd! Heb wel vaker gehad dat de verzendkosten iets meer waren dan verwacht en dat ze t dan niet versturen , dus ben er heel blij mee ! :grinning:

Ligt het aan mij of duurt het heel lang voordat de pakketjes binnenkomen? Donderdag zou er een jurkje op de post zijn gedaan… nog steeds niks binnen

up

uppp

Graag gedaan meid!

ivm Pinksteren zou het iets langer kunnen duren, zwz duurt het tegenwoordig soms wel een week…

is het normaal dat een pakketje ‘zogenaamd’ 2 weken geleden is verzonden en nog steeds niet aangekomen is???

‘Normaal’ is het niet, vraag of ze het bewijsje heeft. Elke vrouw met gezond verstand houdt het bewijsje (nu beledig ik vast iemand huil huil). En anders nog eventjes wachten. Als het na deze week nog niet binnen is een onderlinge afspraak maken als ze niet kan bewijzen dat ze het heeft opgestuurd. (lees: helft van het geld terug, verzendkosten terug, of iets dergelijks)

Als je brievenbuspost hebt krijg je geen bewijsje toch?

als je bij het postkantoor verstuurd wel. maar normaal niet.

verstuurt. ook goed. ik faal in nederlands :’)

Ze staat er al maar toch : heidi1995 is super betrouwbaar.
Haar pakketje vandaag ontvangen en super blij met de oorbellen :slightly_smiling_face:

Dank je! Ga haar gelijk mailen, ben het wachten nu eigenlijk best wel zat :S

Marjoleiinxx Is superbetrouwbaar. Supersnel verzonden en goeie kwaliteit nog (:

SOESHHH is betrouwbaar! Alles goed verpakt en schoon en het kwam snel aan. :’)

Bedankt :slightly_smiling_face: