Betrouwbare verkopers!

S_hirleeey is betrouwbaar

HEYHEY is betrouwbaar, heeft onlangs een nieuwe topic aangemaakt :wink:

Oja bijna vergeten!
Bitethecake, staat nog niet in de lijst, is betrouwbaar! En ze had een lief briefje en paaseitje bij het pakje gedaan haha. Extra leuk!

S_hirleeey is betrouwbaar! Leuke ruil gedaan.

Stella is betrouwbaar!

sparrow is betrouwbaar! Ik heb mijn pakketje snel en netjes ingepakt gekregen.

Stella (staat nog niet in beginlijst) is betrouwbaar, goede communicatie en pakketje snel gekregen!

Ik heb nu weer alle namen bijgewerkt waar nodig! Maar vergeet er niet bij te vermelden of degene die jij noemt al in de beginpost staat please :slightly_smiling_face: zoals dit bericht dus:

Kan dit bericht veranderd worden in Voldemort. ?

OMGimsoASIAN is betrouwbaar! :slightly_smiling_face:

Dit inderdaad! Fijne communicatie en snelle verzending. Helemaal top!
(Ze staat trouwens nog niet in de beginpost)

Stella is betrouwbaar! Heel netjes verpakt, en aan mijn short zat een leuk kaartje. Snelle verzending en communicatie.

Haha, 1,5 jaar later lees ik dit pas. Wat lief, dankjewel!

blackandwhite (staat al in topic, maar wel met een hoofdletter B ) is betrouwbaar! Fijne communicatie, het pakketje was netjes ingepakt en snel opgestuurd.

Runningways is betrouwbaar :slightly_smiling_face:

Stella is betrouwbaar! :wink:

Sourire (staat al in het topic) is betrouwbaar! Heel snel geleverd ook :slightly_smiling_face:

Sharxo7 (staat nog niet in beginlijst) is betrouwbaar, goede communicatie en heel leuk ingepakt

Flame (staat nog niet in beginlijst) is betrouwbaar. Goede communicatie en heel snel binnen!

Stella is betrouwbaar en verstuurd snel met een leuk persoonlijk kaartje erbij! :slightly_smiling_face: